תקשורת ומדיה

הצל באמירות קשות: "אני בעד שהג'יהאד ישמיד את המדינה"

הצל תקף בחומרה רבה בעקבות פרשת הסרסור בסוהרות שנחשפה: "מחבל אונס לנו את הבנות ומשתין לנו על הראש ואף אחד לא עושה כלום עם זה. הם מנהלים את הכלא. אנחנו מקבלים את זה. אני תומך בג'יהאד האסלאמי, תשלחו טילים ותשמידו את המדינה שלנו. לא מגיע לנו להחזיק מדינה"
מערכת ice |  1
הצל
הצל (יואב אליאסי) תקף בחומרה רבה היום (ראשון) בפוסט שהעלה לחשבון האינסטרגם שלו בעקבות פרשת הסרסור בסוהרות החמורה והמזעזעת שנחשפה לאחרונה כאשר כתב בסמוך לסרטון שעלה: "תשמעו מה שהולך כאן זה פאקינג פסיכי. מה ששמעתי עכשיו על פרשת סרסור הסוהרות גמר אותי סופית...כבר לא אכפת לי אם הג'יהאד האסלאמי ישמידו את המדינה לא מגיע לנו להחזיק מדינה".
הצל אמר: "תגידו מה שקורה פה נשמע למישהו שפוי? אתם חושבים שהמלחמה עכשיו שיש זה פסיכי? בו אני אספר לכם משהו שלא ידעתם על הסרסור בסוהרות, שהחביאו מכם, שנשמע כאילו נלקח מסרט אימה. אחת מהסוהרות נאנסה 4 פעמים על ידי מחבל. כולם ידעו מזה ושתקו, לא אמרו מילה, השאירו אותה בעבודה שלה. אחרי שהחליפו אותה בחיילת אחרת גם היא הותקפה מינית, וגם זו שהחליפה אותה".
 
הצל המשיך: "זה המחיר של הפוליטיקלי קורט שלנו, לא מגרשים משפחות מחבלים, לא מוציאים אותם להורג, הם מנהלים את הכלא. לא שולחים אותם לבידוד ולעבודות פרך וזה מה שקורה. מחבל אונס לנו את הבנות ומשתין לנו על הראש ואף אחד לא עושה כלום עם זה. הם מנהלים את הכלא. אנחנו מקבלים את זה. מה שקורה בדרום זה חמור? יודעים מה? אני תומך בג'יהאד האסלאמי, תשלחו טילים ותשמידו את המדינה שלנו. לא מגיע לנו להחזיק מדינה. מזה החרא הזה? פאק יו, תמשיכו להסתיר מאיתנו ונראה לאן נגיע". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצל לאה
    לאה 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי זה הצל לא טוב לו שיעזוב
    סגור