בחירות 2022

הצל במתקפה חריפה על סמוטריץ': "משחקי אגו והתנשאות"

הצל מתייצב לצידו של ח"כ איתמר בן גביר. יואב אליאסי המכונה "הצל" פרסם היום פוסט בפייסבוק בו הוא מגבה את ח"כ בן גביר במאבק על השריונים במפלגה ותוקף את סמוטריץ' במילים קשות
דוד זולדן |  2
הצל-יואב אליאסי (צילום אינסטגרם/ יואב אליאסי)
ח"כ איתמר בן גביר ויו"ר עוצמה יהודית מקבל תמיכה לא מפתיעה אך בטיימינג רגיש כשברקע המו"מ התקוע בין בן גביר לסמוטריץ "זאת חוצפה וגועל נפש" אמר הצל, הלא הוא יואב אליאסי.  
בפוסט שפרסם הצל נכתב: "רוץ איתמר רוץ! במשך תקופה ארוכה דרבנתי את ח"כ איתמר בן גביר ללכת לאחדות, למרות שכולם יודעים שהוא גדול ב-50% לפחות מסמוטריץ'. אתמול, חשבתי לתומי שאחרי הסקר בסופ"ש שנתן 7 לבן גביר ו4 על גבול אחוז החסימה לסמוטריץ', בציונות הדתית הבינו שאין להם ברירה והעדיפו להתפשר. אבל מסתבר שטעיתי. יש כאלה בציונות הדתית שמפרשים פשרה ככניעה ומרשים לעצמם לנהוג ביוהרה ושחצנות".
 
"אתמול הציעו לבן גביר חמישה מתוך עשרה והיום מרשים לעצמם לקחת עוד אחד רק בגלל שהמועמד שבן גביר מציע כי הוא מסורתי מהפריפריה ולא חובש כיפה מהציונות הדתית. זאת חוצפה וגועל נפש. יש לפחות 150,000 מצביעים פוטנציאלים כאלו, חילונים, חיילים, מסורתיים, רוסים, מזרחיים ואשכנזים לא חובשי כיפה, שמתים על איתמר בן גביר ורוצים לתמוך בו. הגיע הזמן שהאסימון ייפול לסמוטריץ'. סמוטריץ' אני מאוד אוהב אותך ותומך בך אל תהיה זה שמפיל את שלטון הימין בגלל משחקי אגו והתנשאות. אל תהיה בנט. אתה טועה וחבל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני ימנים מטורפים
    כחלון 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני ימנים מטורפים שרק רוצים להרוס כל חלקה טובה בארץ
    סגור
  • 1.
    לי זה מריח מגזענות.... (ל"ת)
    יענקלה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור