תקשורת ומדיה

בדרך לחתונה עוצרים בכנסת: ראש הממשלה יתחיל לחתן זוגות?

לכבוד ט"ו באב, הכנסת פותחת את שעריה לזוגות שרוצים להתחתן ולהצטלם על רקע המשכן. בואו להכניס קצת אהבה בין קרבות של הקואליציה והאופוזיציה
מערכת ice | 
משכן הכנסת (צילום Magma Images)
משכן הכנסת ביוזמה מפתיעה ורומנטית. ט״ו באב, יום האהבה העברי שיחל בערב יום חמישי השבוע ידוע כתאריך מבוקש במיוחד לחתונות. כדי לרומם את הרוח על רקע המציאות הביטחונית המורכבת, לראשונה אי פעם פותחת הכנסת את שעריה לזוגות הנישאים ביום האהבה, לטובת צילומי חתונה על רקע משכן הכנסת.
מוזמנים במיוחד תושבי הדרום שרוצים להתנתק מהאזעקות והטילים ולעשות צילומי חתונה נדירים ברחבת וייל המפורסמת, בה צעדו לאורך השנים נשיאי מדינות, מנהיגי פרלמנטים מהעולם, וכן התקיימו בה טקסי השבעה לנשיאי המדינה לדורותיהם. 
 
זוגות זוגות יעברו ביום חמישי הקרוב מרכבי חתונתם המקושטים, אל שער הכניסה למשכן - לאחר זיהוי קצר הם יצעדו על שטיח אדום כשהם לבושים בחליפות ושמלות לבנות אל עבר עמדת צילומים מיוחדת. 
 
גן הוורדים, אתר צילומי החתונות הפופולארי ביותר בבירה הירושלמית נמצא כעת בעיצומם של שיפוצים וחלקו סגור בפני זוגות לצילומים. בשל כך בפעם הראשונה ובאופן חד פעמי זוגות מהדרום, מירושלים ומכל מקום בארץ, יוכלו להעתיק את מוקד הצילומים אל רחבת הטקסים המיתולוגית הסמוכה לגן. בכנסת הדגישו כי הצילומים מיועדים לזוגות שמתחתנים בערב יום האהבה בטקסים דתיים או אזרחיים כאחד.
יושב ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי אמר: "הכנסת היא ביתו של כל העם בישראל ואני מתרגש לפתוח בט״ו באב את רחבת הכנסת לחתנים ולכלות ביום חתונתם. אני מאחל להם חיים מאושרים עם חברות אמיתית ביניהם ומבטיח שנפעל בכנסת כדי לשפר את רווחתם של כלל הזוגות הצעירים״.
זוגות המעוניינים להשתתף במיזם וליהנות ממזכרת של צלמי הכנסת וידיעות אחרונות - מתבקשים לצרף הזמנת חתונה בפנייה מקוונת למרכז המבקרים של הכנסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה