תקשורת ומדיה

עצוב: האוטובוס איבד שליטה, אישה הרה ושתי ילדותיה נהרגו

אוטובוס שנסע ליד קניון ברחוב שמגר סטה מהכביש, דרס הולכי רגל והתנגש בחנות • הילדות שנהרגו בנות 3 ו-7 • תשעה פצועים במצב קל פונו להדסה עין כרם והר הצופים

מערכת ice | 
אגד (צילום יח"צ)
רון רטנר, דובר אגד: מדובר בתאונת דרכים קשה וקטלנית בקו 402  ברחוב שמגר בירושלים אשר נסיבותיה הראשוניות לפי שעה בלתי ברורות והן תבדקנה בשעות הקרובות ע״י בוחני משטרת ירושלים ואגד. הנהג המעורב בתאונה ותיק ומיומן שהחל היום את עבודותו בשעות אחה"צ והוא בהלם מהנסיבות הקשות. ללא קשר לממצאי הבדיקה לגבי הנסיבות, באגד מביעים צער עמוק נוכח התאונה הקשה והחריגה שהתרחשה הערב בירושלים, משתתפים בצער המשפחות ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. אנו סומכים ידינו על בוחני התאונות של משטרת ירושלים שיבדקו ויגלו את הנסיבות והסיבות שגרמו לתאונה החריגה והקשה הזו. אגד תשתף פעולה עם המשטרה לחקר האסון הכבד".
מנכ"ל הרלב"ד, ד"ר ארז קיטה: אנו מביעים את תנחומינו למשפחות שמסלול חייהם נשבר ברגע.
אנחנו מסכמים שבוע קשה ומדמם בכבישי ישראל. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מקדמת בימים אלו תכנית לאומית הכוללת פרק נכבד בתחום הרכב הכבד וההיסעים.
התכנית כוללת הכשרת נהגים, קידום טכנולוגיות למניעת שטחים מתים ועייפות הנהג, הקמת מפרצי מנוחה, הוספת נהגים ושיפור מערך קציני הבטיחות והפיקוח על החברות. רק תכנית לאומית ממוקדת ומתוקצבת על פני מספר שנים תביא לצמצום ההיפגעות.
 
דובר זק"א: תאונה קטלנית בירושלים, 3 הרוגים ומספר פצועים קשה.
בסביבות השעה 20:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על אוטובוס שפגע בתחנת אוטובוס, במקום מספר נפגעים. צוותי הצלה מד"א וזק"א שהגיעו למקום טיפלו במספר נפגעים בניהם 3 הרוגים. 
דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א שפיקד על הזירה, אמר "מדובר בתאונה קשה מאוד. המקום היה נראה כמו זירת פיגוע, הפצועים שכבו מתחת לאוטבוס חלקם היו לכודים, עוברי אורח ומתנדבים חילצו את רוב הנפגעים. לצערי אם ובתה הקטנה היו לכודים בחלק האחורי של האוטובוס כשהן סובלות מפציעות קשות ומותם נקבע במקום. לאחר שהכיבוי הרימו את האוטובוס אותרה עוד ילדה כבת 7 עם פגיעה רב מערכתית כשהיא ללא רוח חיים. מתנדבי זק"א עוסקים במלאכת הקודש של איסוף הממצאים בזירה"

תיעוד ממצלמות אבטחה: התאונה הקטלנית בירושלים
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה