תקשורת ומדיה

תקלה חמורה ברשת 13: המסך הוחשך לחלוטין למספר דקות

באופן די נדיר, במשך דקות בודדות, המסך של רשת 13 הוחשך לחלוטין והצופים לא ראו דבר מלבד מסך שחור טרם התברר מה הסיבה לתקלה
מערכת ice |  1
תקלה באפליקציית רשת 13 (צילום freepik)
דרמה גדולה ברשת 13. המסך הוחשך היום (שלישי) לחלוטין במשך דקות ארוכות והצופים בערוץ לא ראו שום דבר מלבד מסך שחור לחלוטין, כאשר רק הלוגו של הערוץ ריצד בצידו הימני של המסך.
טרם ברור מה עומד מאחורי התקלה של רשת 13, שלא יכולה הייתה לשדר דבר בסביבות השעה 15:15. הצופים כאמור לא קיבלו הסבר כלשהו בנוגע להחשכת המסך ורק לאחר מכן השידור חזר.
 
בחודש פברואר האחרון למשל, בערב הראשון בו אמורים היו הילה קורח ואודי סגל לשדר יחד לראשונה את המדורה, נרשמה תקלה חמורה בשידורי חדשות 13, שהובילה לרעשים קשים בשידור חי, כאשר אודי סגל עבר לשדר מהאולפן הקטן.
יש לציין כי התקלה החמורה באולפן חדשות רשת 13 החלה כבר בזמן המהדורה המוקדמת. דקות אחדות עד שסידרו את התקלה שהשפיעה על הגשת החדשות, ברקע באופן טבעי נשמעו לא מעט צעקות ולחץ רב. 
בחודש יולי ב-YES, שידרו את קשת 12 במקום את ערוץ 13. מגיבים רבים מיהרו לנצל את הטעות הזו כשתקפו את ערוץ 13. אחד מהם כתב: "לא נורא, כבר כמה חודשים שב-13 משדרים את 14". אחד נוסף חזר על דברים דומים כשרשם: "זאת לא תקלה, ביום שישי ערוץ 13 הוא ערוץ חילופי ל-14, החילונים מ-14 פרשנים בפאנל אצל הביביסטית חסון".
 
מסך שחור בתקלה  של רשת 13
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חשוכים
    אבריל 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוך שם גם כשהם עובדים.
    סגור