תקשורת ומדיה

הדר מוכתר חוטפת מהצל: "לא פיקטיבית, הבינה שאנחנו מטומטמים"

יואב אליאסי יצא למתקפה נגד יו"ר 'צעירים בוערים': "לעשות סטריפטיז בבליך, להיתפס על ידי המצלמה הנסתרת של הצינור והתירוץ שלה הוא הייתי עייפה.. ועכשיו היא מעלה סרטון שמסיתים כנגדה בחברה החרדית עם פשקווילים שמסתבר שהיא הזמינה ותלתה"
מערכת ice |  1
הדר מוכתר (צילום מתוך האינסטגרם)
לצל, יואב אליאסי, יש בטן מלאה על הדר מוכתר, ראש מפלגת 'צעירים בוערים' שהפכה לתופעה של ממש ולמען האמת אפילו כבר מתחילה לקבל לא מעט תמיכה בקרב הציבור בשל הפעילות שלה במסדרונות הכנסת והדברים שהיא מטיחה בחברי הכנסת המכהנים.
הצל כתב באינסטגרם שלו: "לפני כמה ימים שאלתי אם היא אמיתית או דמות פיקטיבית, מאז היא הספיקה להעלות שהיא נוסעת באוטובוס ולהגיע לראיון במרצדס, להתבכיין על החיים הקשים כאן ולגלות שזאת בחורה שגדלה עם כפית זהב ואבא מסודר פלוס לשחק אותה דתיה שהיא שהיא הייתה לכאורה פעילה בצעירי יש עתיד".
 
עוד הוסיף הפעיל החברתי: "לעשות סטריפטיז בבליך, להיתפס על ידי המצלמה הנסתרת של הצינור והתירוץ שלה הוא הייתי עייפה.. ועכשיו היא מעלה סרטון שמסיתים כנגדה בחברה החרדית עם פשקווילים שמסתבר שהיא הזמינה ותלתה. אז לא היא לא דמות פיקטיבית, היא פשוט הבינה שאנחנו מטומטמים".
בתוך כך, מוכתר‬⁩ הגיבה ב-103fm לפרסום סרטון 'חדשות 13' בו תועדה אומרת כי היא תשב עם נתניהו: "לקחו משפט אחד שלי מתוך מאות שאני משדרת, אני אומרת גם בלי מצלמה נסתרת, קבל עם ועדה, אני אלך עם מי שייתן לי כוח"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם תשרתי בצבא ואחר כך תטרילי את כולם (ל"ת)
    טרילילי וטרללה 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור