תקשורת ומדיה

אנה זק חושפת: "אני עוברת תקופה לא קלה בכלל"

השיר "מי זאת" של אנה זק זכה בתואר שיר השנה במצעד הישראלי השנתי של רדיו דרום. הכוכבת חגגה: "הבשורה הכי מרגשת שיש. שמישהו יעיר אותי מהחלום". כשנשאלה על התקופה שהיא עוברת, זק חשפה: "לא קל, עוברת מלא מלא דברים ביחד"
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אנה זק פרצה בשנה האחרונה לחיינו כרוח סערה. כוכבת הפופ הישראלית הוציאה את השיר "מי זאת" שזכה להצלחה רבה. אתמול (שלישי) היא זכתה לכבוד רב כשהשיר שלה זכה בתואר שיר השנה במצעד הישראלי השנתי של רדיו דרום, רדיו 101.5FM ורדיו גלי ישראל.
זק העלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה בין היתר: "אין לי מילים הפתיעו אותי עם הבשורה הכי מרגשת שיש!!!! אני באמת לא יודעת מה להגידדדד. אימאלהההה!!! אתה קולטים?? כי אני לא. יורם בא להפתיע אותי והשאיר אותי ללא מילים. אתם לא מבינים כמה זה מרגש אותי וכמה אני אוהבת ומעריכה אתכם!!!! כמה זה לא מובן מאליו. רדיו דרום גאה להציג: תודה ענקית לכל מי שהצביע שמישהו יעיר אותי מהחלום!!!"
 
בהמשך ערכה זק שאלות תשובות עם עוקביה, וכשנשאלה מתי יש לה זמן לעצמה בין כל הצילומים והמעבר דירה, היא ענתה: "זאת תקופה לא קלה בכלל האמת, עוברת מלא מלא דברים ביחד. גם העומס בעבודה וגם בכל עניין הדירה, אבל אף אחד לא הבטיח לי שזה יהיה קל ואני מתרכזת בכל הטוב שיש בתקופה הזאת כי בסוף כל הדברים והפרויקטים החדשים שאני עובדת עליהם בלי הפסקה זה מבורך ולא מובן מאליו, והמעבר זה ממש חלום שמתגשם. ואת הזמן לעצמי אני משתדלת למצוא בין לבין כי זה הכי חשוב בעולם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצה טובה
    צפוני 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנה יקרה, את נמצאת כרגע בשיא האהבה אלייך מעם ישראל, אז קבלי עצה מאזרח וותיק, תני ברקס, עצרי, ולו למען הצלחת המשך חייך בעיקר עם בן זוגך, תברחי כל עוד נפשך בך מהתקשורת היהודית הישראלית, כי בסופו של יום האופוריה הזאת תהיה אחרת, אוהבים אותך.
    סגור