תקשורת ומדיה

יוצר שנות ה-80: "הדר מוכתר חייבת התערבות גורמי בריאות הנפש"

יוצר סדרת הלהיט של רשת 13, שנות ה-80, מני אסייג, אחיו של כוכב הסדרה ושותפו ליצירה, שלום אסייג, בציוץ דואג סביב סוגיית יו"ר מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר: "לא כדי לפגוע או להעליב, אני עצמי יכול להיות מוגדר מתמודד נפש. מצב מדאיג"
מערכת ice |  6
הדר מוכתר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מה עוד לא נאמר על יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים', ואחת הדמויות המרכזיות והצבעוניות של מערכת הבחירות הנוכחית הדר מוכתר? מבאזז תקשורתי חסר תקדים, דרך נתונים מפתיעים בסקרי הבחירות השונים וכמו כן, גם ביקורות רבות וסערות רבות, כגון סערת הפשקווילים, סערת הדירה בחיפה וסערות נוספות שליוו את דרכה של מוכתר ליום הבחירות ביום שלישי הקרוב.
כעת, לאחר רצף הסערות האחרונות סביב מוכתר, שגרמה לרבים להרים גבה, כאשר פצחה בשביתת רעב עד שיוכרז 'מצב חירום נדל"ני', הפגינה על גג רכב בנתיבי איילון וכמו כן, גם הספיקה להיחסם על ידי פייסבוק לאחר שהעלתה סרטון מחזור כחלק מקמפיין הבחירות שלה, מגיעה ביקורת נוספת, ומדובר בביקורת לא פשוטה מצידו של יוצר 'שנות ה-80', סדרת הלהיט של רשת 13. 

מני אסייג, אחיו של כוכב הסדרה שלום אסייג ומי שיצר וכתב ביחד עמו את הסדרה, העלה ציוץ בטוויטר והתייחס לסוגיית הדר מוכתר כאשר כתב כך: "אני כותב בשיא הרצינות: לתחושתי והבנתי הדר מוכתר חייבת התערבות של גורמים הקשורים בבריאות הנפש. באמת שלא כותב את זה כדי לפגוע/להעליב. אני בעצמי יכול להיות מוגדר כמתמודד נפש. מצב באמת מדאיג".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אם אסייג אכן אמר זאת -הוא בעצמו זקוק לטיפול
    רן 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיוון שהיא צעירה שנלמת ביוקר המחיה ופה בארץ האנשים שחצנים ושבעים מדי מכדי לצאת כנגד פוליטיקאים חזקים. ההתקפה כנגד מוכתר היא של אנשים חזקים ששולטים בשוק ההון.
    סגור
  • 5.
    לכל אדם שחושב שקיים אלוהים יש הפרעה נפשית (ל"ת)
    ציון ירושלים 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 4.
    רואים שהיא לא בסדר בראש רואים (ל"ת)
    אסולין 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בעלי ההון מפחדים מילדה קטנה ,משלמים הון בשביל להשפיל (ל"ת)
    יוסי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מעולם לא הבנתי את הקמפיינים שהיא עושה.. (ל"ת)
    טל 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    היא פשוט ילדה..
    .. 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא לא צריכה שום התערבות, היא פשוט ילדה ומתנהגת כמו ילדה. מה גם שאין מי שמנחה אותה ואין לה יועצים כמו לפוליטיקאים האחרים אז היא עושה טעויות על ימין ועל שמאל
    סגור