תקשורת ומדיה

אילון מאסק צייץ פייק ניוז, מחק מהר - ואז חטף

הבעלים החדש של טוויטר שיתף קישור לכתבה של אתר, שטען בעבר כי הנשיא קלינטון מת באסון ה-11 בספטמבר והוחלף בכפיל
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ The Babylon)
אילון מאסק, הבעלים החדש של טוויטר, מתמודד עם ביקורת לאחר שפרסם ומחק מאוחר יותר, קישור לשמועה לא מבוססת על המתקפה על בעלה של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי. מאסק הגיב ביום ראשון לשרת החוץ לשעבר, הילרי קלינטון, שגינתה את המתקפה על פול פלוסי והאשימה את "המפלגה הרפובליקנית ושופריה" בהפצת "שנאה ותיאוריות קונספירציה מטורפות".
קלינטון קישרה את הפוסט שלה למאמר ב-LA Times על האופן שבו החשוד, דיוויד דפאפ, בן 42, קידם באינטרנט תיאוריות קונספירציה של הימין הקיצוני. "זה מזעזע, אבל לא מפתיע, שאלימות היא התוצאה. כאזרחים, עלינו לתת לדרוש מהם לתת דין וחשבון על דבריהם ועל המעשים הללו", כתבה קלינטון.
מאסק השיב, "יש אפשרות זעירה שאולי יש בסיפור הזה יותר ממה שנראה לעין". הוא צירף קישור למאמר דעה מאת האתר השולי סנטה מוניקה אובזרבר, שבלי לצטט ראיות, הכותרת הייתה "האמת הנוראה: פול פלוסי היה שיכור שוב ובמחלוקת עם זונה ממין זכר ביום שישי מוקדם בבוקר". העיתון סנטה מוניקה אובזרבר טען בעבר, כי הנשיא ביל קלינטון מת באסון מגדלי התאומים והוחלף בכפיל גוף.
בתגובה לציוץ שלו ביום ראשון, יעל אייזנסטאט, סגנית נשיא הליגה נגד השמצה, הביעה ספקות לגבי התחייבותו להגביל מידע מוטעה. "כשהאיש העשיר בעולם/הבעלים של האתר הזה, עצמו סוחר בתיאוריות קונספירציה ימים לאחר שטען בפני מפרסמים שהוא הולך להיות מנהיג אחראי, כל מה שאני יכולה לומר הוא: אני לא מגזימה בחששות שלי בנוגע אליו", כתבה אייזנסטאט, שהיא גם בכירה לשעבר בפייסבוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה