תקשורת ומדיה

כתב ynet מרגש: "הולך היום בגאווה לקלפי"

נמאס לכם ללכת להצביע? אטילה שומפלבי מזכיר לכם שלא לכולם יש את הזכות להביע את בחירתם הדמוקרטית: "לא משהו שאפשר לזלזל בו"
מערכת ice | 
אטילה שומפלבי (צילום יחצ)
אזרחי ישראל קמו הבוקר להצביע בפעם החמישית בשלוש שנים. בחירות אמורות להיות אירוע משמח ומיוחד. אך ישנה תחושה באוויר שאחרי סבבים בלתי נגמרים, ההצבעה המסורתית פחות מרגשת.
כתב ומגיש אתר ynet אטילה שומפלבי שישדר היום שוב את משדר הבחירות באתר, בכל זאת מביע התרגשות גם כאשר לא בטוח שתהיה הכרעה בבחירות הללו. "32 שנים מלאו מאז שעליתי לישראל" הוא אומר בסרטון שפרסם ברשתות. "נכון שזה סיבוב חמישי, ונכון שאתם כבר רגילים להכל, וכולנו התרגלנו לטירוף. אבל בכל יום שבו יש יום בחירות, עם כל ההתשה והעייפות והמיאוס, אני זוכר שדמוקרטיה זה לא משהו שאפשר לזלזל בו."
 
 
"אני זוכר שזו הזכות שלנו וגם החובה שלנו ללכת להצביע." ממשיך שומפלבי שנולד ברומניה בזמן שלטונו של הדיקטטור ניקולאה צ'אושסקו. "אז הנה אני אגיד לכם מה אני בוחר. אני בוחר היום בגאווה ללכת לקלפי. שוב. אז תעשו טובה ולכו להצביע."
נזכיר כי הקלפיות ברחבי הארץ נפתחו באופן רשמי, וכעת ניתן להיכנס ולהצביע ב-12,495 קלפיות ברחבי הארץ, שיינעלו בשעה 22:00, אז יתפרסמו המדגמים בערוצים. ביישובים שבהם מתגוררים פחות מ-350 תושבים ייסגרו הקלפיות בשעה 20:00. בבתי חולים, בתי סוהר ובתי אבות הקלפיות יהיו פתוחות בין 08:00 ל-20:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה