תקשורת ומדיה

גיא פינס מסרב לשתף פעולה: "אין כוחות לזה"

גיא פינס שלח מסר אופטימי אחרי הבחירות: "אין כוחות לכל השיח אויויוי הזה על רילוקיישן ועל לעבור מכאן ועל המדינה שהלכה. ישראל היא של כל אזרחיה והיא חזקה יותר מכל מי שמתיימרים להרגיש שהיא לא שלהם יותר"
מערכת ice |  2
גיא פינס (צילום אינסטגרם/ גיא פינס)
אחרי חודשים רבים של מתח וציפיות, בחירות 2022 סוף סוף הגיעו אתמול (שלישי) לסיומם עם ניצחון גדול של גוש הימין, כאשר בנימין נתניהו בדרך הבטוחה חזרה לראשות הממשלה.
גיא פינס הגיב על כך עם סטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא שולח מסר של פיוס: "שומעים רגע? אין כוחות לכל השיח אויויוי הזה על רילוקיישן ועל לעבור מכאן ועל המדינה שהלכה. ישראל היא של כל אזרחיה והיא חזקה יותר מכל מי שמתיימרים להרגיש שהיא לא שלהם יותר, או שהיא רק שלהם. השמש זורחת פה על כולם".
 
כזכור, אתמול פינס תקף את אביב אלוש אחרי שהאחרון יצא בסטורי באינסטגרם שלו נגד חוגגי הלאווין ברחבי ישראל, כאשר השחקן שיתף פוסט פייסבוק שמזמין ילדים להתחפש ולקחת חלק בחגיגות ״ליל כל הקדושים״. אלוש כתב: "מבול של בלבול, זו בדיוק הסיבה שבגללה חזרנו לארץ ישראל אחרי 2000 שנים. תתעוררו״.
פינס תקף בתגובה את אלוש כשכתב: "לא לא. זו ממש לא הסיבה שבגללה חזרנו לארץ אחרי 2000 שנה. הסיבה היא האנטישמיות, השנאה שהיתה שם לכל מי שאינו בדיוק כמוך. מי שמוטרד כאן מילדים ששמחים על הזדמנות להתחפש והופך את שמחתם לכלי להטפה, משרת בדיוק את הרעיונות הרעים האלה. אמן שיהיו כמה שיותר סיבות לשמוח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אכפת לך במגדל השן? (ל"ת)
    משה 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מילים כדורבנות! (ל"ת)
    ישראל 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור