תקשורת ומדיה

אברי גלעד: "חולשת המשטרה - המחולל הראשי לנסיקת בן-גביר"

מגיש הטלוויזיה, אברי גלעד, מנתח את עלייתו של ח"כ איתמר בן גביר עד לשר שיהיה אמון על המשטרה ואומר כי הציבור העדיף לבחור באדם שאמנם קיצוני אבל לא מפחד להתעמת מאשר עם משטרה מבולבלת
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
המגיש והמנחה אברי גלעד מנתח בטורו בישראל היום את עלייתו של ח"כ איתמר בן גביר עד הגעה ל-14 מנדטים עם מפלגת הציונות הדתית ואומר כי הסיבה לכך לא קשורה לעמדותיו הכהניסיטיות וכי הציבור לא שינה את עמדותיו, ומי שכביכול "אשם" בכך זו דווקא המשטרה.
לדבריו, הציבור איבד אמון במשטרה ולכן העדיף "לבחור אדם קיצוני, פרחח פוליטי, אבל איש שמבדיל בין אויב לאוהב ולא מפחד להתעמת, מאשר להמשיך עם משטרה מבולבלת", ובסופו של דבר הציבור רוצה לחיות בביטחון אישי ולאומי, ביטחון שהתערער מאז מבצע שומר החומות. 
 
כזכור, יממה לפני פתיחת הקלפיות, יו"ר עוצמה יהודית לא הסתיר כוונותיו ואמר במסיבת עיתונאים כי ידרוש לכהן כשר לביטחון פנים: "למשטרה אין את הסמכות לטפל בפורעים, הנגב הפך להיות מערב פרוע. בגלל גנץ ולפיד ישראל חזרה לשגרה מדממת של רצח יהודים. בכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת השם את תפקיד השר לביטחון פנים, אמר והוסיף כי החליט לדרוש זאת גם לאור פניות רבות של שוטרים אליו.
בן-גביר פירט את תוכניתו בחמש נקודות: "שינוי נהלי הפתיחה באש – אין יותר שוטרים וחיילים שזורקים עליהם סלעים ולא מאפשרים להם לירות. חסינות אישית לשוטרים וחיילים – על כל אירוע לאומני, יש חופש פעולה לחיילים ולשוטרים. ביטול קייטנות המחבלים בבתי הכלא. טרור חקלאי ופרוטקשן – פעילות חד משמעית וכפל עונש כלפי מי שפוגע בחקלאים. ומתן נשק אישי לחיילים משוחררים מרובאי 03 – הפוך מהשר הנוכחי שיזם לקיחת נשק מחיילים משוחררים".
 
ח"כ בן גביר שולף נשק נגד המתפרעים. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה