תקשורת ומדיה

גיא לרר חושף: "החרדים שוקלים מרד נגד תנובה"

גיא לרר שלח מסר לתנובה: "מנהלי תנובה צריכים להיות מודאגים מהעניין המוגבר של התקשורת החרדית במרד אפשרי נגד החברה"
מערכת ice |  3
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
גיא לרר, איש התקשורת ומגיש "הצינור" הרשת 13, שלח לחברת תנובה אזהרה לפיה התקשורת החרדית בישראל מתעניינת במרד אפשרי נגד החברה בעקבות עליית מחירי החלב והמוצרים הנלווים.
בציוץ שהעלה לרר הוא כתב: "מנהלי תנובה צריכים להיות מודאגים מהעניין המוגבר של התקשורת החרדית במרד אפשרי נגד החברה. דיברו איתי רק היום מקול חי, קול ברמה, כיכר השבת, יום ליום ועוד ועוד. וזה עוד לפני ששוגר אפילו רמז להחרמת מוצר. ואלה, כידוע, לא פראיירים".
 
קודם לכן העלה לרר סדרת ציוצים בה כתב: "הבאסה היחידה בסיפור יוניליוור ועכשיו תנובה זה המכולות הקטנות שאין להן את יכולת ההתנגדות של הרשתות. עסקים משפחתיים בהיקפים מאוד מצומצמים ודווקא שם המחירים עולים. הלוואי והיה איזה רעיון איך לאגד את העניין כי זה באמת לא מגיע להם".
עוד כתב: "כולם היו בטוחים שמול תנובה אין סיכוי לעמוד (למה בעצם?!), כל הערכות היו שהרשתות יתקפלו. והנה היום, יום ההעלאה, לא עלה המחיר באף רשת. מתי ישתנה הדיסקט? מתי נפסיק לראות כמובן מאליו את זה שהם עושים מה שבא להם ואנחנו שותקים?"

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רייטינג
    יניב 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא היקר אתה עושה רק נזק והורס פרנסה להמון משפחות
    סגור
  • 2.
    גיא תתחיל בגבינה הצהובה….
    איש 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיבאים לארץ גבינות צהובות ממגוון מקומות המחיר ל200 גרם סביב 5 שקלים למה של החברות המקומיות עולה פי ארבע? ועוד להטיס לשם צוות שלם שיעשה את הכשרות עולה הרבה יותר יקר, השילוח לארץ הרבה יותר יקר, ועדיין זה נמכר בכרבע מחיר, למה? כי הם יכולים זו התשובה חזירות!
    סגור
  • 1.
    מציון, תגידו לכולם לא לקנות שום מוצר ששיך אלהם. (ל"ת)
    חיי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור