תקשורת ומדיה

ערוץ הספורט לא חוגג במונדיאל: הכתבים 'הושאלו' לתאגיד ונעלמו

בזמן שכל ערוצי התקשורת המובילים בישראל שלחו כתבים לקטאר, ערוץ הספורט הותיר את כתביו בבית. לטענתם ביניהם לבין התאגיד קיים שיתוף פעולה במסגרתו נשלחו פרשני הערוץ לשדר את המשחקים, בדיקה שנערכה בעניין מראה כי מעל טענה זו מרחף סימן שאלה גדול
מערכת ice |  1
מונדיאל 2022 (צילום freepik, shutterstock)
בימים אלה נערכת אליפות העולם בכדורגל בקטאר. אירוע שמושך אליו מיליוני אוהדי כדורגל מרחבי העולם ועוד מיליונים רבים שיצפו במשחקים מהבית. כיאה לאירוע בסדר גודל שכזה ערוצי התקשורת השונים מתכוננים למשחקי המונדיאל חודשים מראש, ואף שולחים את נציגיהם לסקר מקרוב את המתרחש על הבמה הגדולה ביותר.
לצורך העניין זכיינות השידור מישראל "כאן 11" שלחה לקטאר צוות שידור גדול. אתר הספורט ONE שלח שני כתבים, ספורט 1 ו-וואלה (ביניהם שת"פ) שלחו גם הם נציג. גם ערוצי החדשות לא נותרו מאחור. חדשות 12 שלחו את כתב הערבים אוהד חמו, דור הופמן נשלח מטעם ישראל היום, עוזי דן הוא שליח הארץ וטל שורר נשלח מטעם רשת 13. מי שבאופן מעורר תמיהה נעדרו מהרשימה ולמעשה לא שלחו אף נציג הם "ערוץ הספורט של ישראל" – ספורט 5.
לפי הודעת הערוץ חלק ניכר מצוות השידור של התאגיד (שכאמור משדרים את המשחקים) הם פרשני ערוץ הספורט. אך טענה זו מוטלת בספק שכן בבדיקה שנערכה עולה שבאתר הערוץ אף לא אחד מבין פרשני הערוץ שנשלחו לא טרח לשלוח אפילו ידיעה אחת. כמו כן במשלחת התאגיד חברים רק פרשני הערוץ ולא הכתבים.
 
אם לא די בכך, מי שנותן את הדיווח במהדורת חדשות הספורט הוא אוהד חמו, כתב חדשות 12 להם שיתוף פעולה עם ספורט 5. בנוסף לכך נטען כי משום שבין ספורט 5 לתאגיד השידור קיים שיתוף פעולה, הם לא ראו צורך לשלוח כתב משלהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקים בערוץ הספורט
    אשרי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם בקטאר עשרות כתבים,אפשר להעזר בהם לדיווחים על אווירה ומחוץ לאיצטדיונים.
    סגור