טלוויזיה

צפייה בשידורי המונדיאל דרך גוגל? כאן 11 במהלך ענק

תאגיד השידור הציבורי כאן ו-WSC Sports בשיתוף פעולה שיאפשר חווית צפייה חדשנית במשחקי המונדיאל. החברות הישראליות יאפשרו לראשונה לכל אוהדי הכדורגל להתעדכן בכל רגע נתון ובזמן אמת בתקצירים וברגעים הנבחרים של משחקי הטורניר באמצעות חיפוש פשוט בגוגל מכל מקום ומכל מכשיר
מערכת ice | 
מונדיאל (צילום shutterstock, vecteezy)
שיתוף הפעולה בין תאגיד השידור כאן 11 ו-WSC Sports יאפשר לראשונה לכל אוהדי הכדורגל להתעדכן ולצפות בסרטונים של אירועים מרכזיים של משחקי המונדיאל בקטאר, בזמן אמת בשורת תוצאות החיפוש הראשונה בגוגל.
WSC sports היא חברת ספור-טק ישראלית, מובילה בתחומה בעולם. החברה מאפשרת לבעלות זכויות שידור מכל העולם לייצר ולפרסם תקצירי ספורט בזמן אמת ובאופן אוטומטי באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית (AI), הן עבור ערוצים דיגיטליים והן עבור שידורי טלוויזיה. החברה עושה זאת עבור למעלה מ- 300 לקוחותיה בעלות זכויות שידור כדוגמת ה NBA, ESPN, הבונדסליגה, הליגה האנגלית, הליגה הספרדית, יוטיוב טיוי ועוד.
 
במסגרת שיתוף הפעולה האוהדים בישראל יוכלו להתעדכן, וכעת גם לצפות באירועים המרכזיים במשחקים, היישר משורת החיפוש הראשונה בגוגל, בכל מכשיר ובכל מקום. כל אוהד יוכל להקליד בשורת החיפוש בגוגל שם של נבחרת משתתפת, או משחק מונדיאל,  ובנוסף לעדכון התוצאה יוכל לצפות בתקציר המשחק, בפורמט תקצירים חדש  "סטוריז", המונפק על ידי כאן וWSC Sports, בזמן אמת ותוך כדי שהמשחק משוחק.
פורמט התקצירים "סטוריז" משלב סרטוני וידאו של האירועים המרכזיים במשחק יחד עם גרפיקה המעניקה לאוהדים חווייה ייחודית וחגיגית ומציגה את כל המידע הרלוונטי לאירוע – האירוע המוצג בוידאו, דקת האירוע, השחקן שביצע את האירוע וכו'. כך צופה המונדיאל בישראל יכול להתעדכן בזמן אמת באופן עשיר יותר, לנווט בין קטעי הוידאו של אירועי המשחק ולבחור לצפות באירועים המעניינים ביותר עבורו. בנוסף, יוכלו כל האוהדים להוריד את אפליקציית “ כאן Box " החדשה של כאן דיגיטל היישר מתקצירי הסטוריז, מכל מקום ומכל מכשיר.
בעצם הטמעת הפתרון הטכנולוגי המתקדם של WSC sports, כאן ממשיכה לייצר חוויה איכותית ומתקדמת עבור כל צופה ואוהד ספורט, בכל זמן ובכל מקום, ועכשיו גם באירוע הספורט הגדול בעולם - המונדיאל. כעת, הצופים הישראליים יכולים להיות מעורבים בצורה מירבית במשחקים המשוחקים, להתעדכן באופן שוטף בטורניר, לברור ולצרוך את התכנים שמעניינים אותם בלבד ובמקום שהכי נוח לצופה לצרוך אותם, בטלוויזיה, באתר, באפליקציה ועכשיו גם ב"גוגל". הפתרון מאפשר למעל 40 גופי שידור מהמובילים בעולם לעדכן בזמן אמת בתכני  וידאו איכותיים וחינמיים עבור הצופה בפלטפורמות הדיגיטליות - ועכשיו גם במונדיאל בישראל.
 
דרור יוסף, מנהל פיתוח עסקי ישראל:“אנחנו גאים על כך ששיתוף הפעולה עם כאן מביא אל הצופים הישראליים טכנולוגיית צפייה מהמתקדמות ביותר סביב אירוע הספורט הגדול והמשמעותי בעולם”.עוד הוסיף כי: "זו הולכת להיות שנה מרגשת של כדורגל עבור צופי הספורט הישראליים ואנו שמחים כי בנוסף למונדיאל, גם בטורניר המונדיאליטו, בהשתתפות נבחרת ישראל הצעירה יהיה אפשר לעקוב בזמן אמת אחרי דור העתיד של הכדורגל הישראלי היישר מתוצאת החיפוש הראשונה בגוגל ובפורמט הסטוריז המתקדם והחדשני. תמיד משמח לראות טכנולוגיה פורצת דרך ישראלית שפותחה כאן בארץ, שמשרתת את התעשייה בישראל ומאפשרת יצירת תוכן ספורט ישראלי איכותי! "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה