עסקי ספורט

הפרס המוגזם לזוכה במונדיאל נחשף: מה יקבלו בהפתעה?

מה באדווייזר תעשה עם כל הבירה שנותרה במחסנים לאור איסור האלכוהול של קטאר במונדיאל? היא פשוט תעביר את השתייה בשווי 75 מיליון אירו למנצחת
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום shutterstock)
אז נכון שבירה וכדורגל בדרך כלל הולכים יד ביד, אבל במונדיאל קטאר 2022 נשבר הכלל הבלתי כתוב הזה לאחר שהמדינה המארחת, קטאר, אסרה על צריכת אלכוהול באצטדיונים וברחובות יומיים בלבד לפני תחילת הטורניר.
למותג הבירה השני הנמכר ביותר בעולם בשנת 2021, באדווייזר היה חוזה של 75 מיליון יורו עם קטאר, אך בסופו של דבר לא ניתן יהיה להשתמש במוצר שלו. כבר היו לה נקודות מכירה מפוזרות בכל רחבי דוחא, אבל ביום שישי האחרון התפרסמה הידיעה שאוסרת על הכנסת השתייה לתחומי האצטדיון.
 
שתיית אלכוהול תתאפשר רק באזורים מוגבלים בתוך מתחמי האוהדים. כל אוהד יוכל לרכוש לכל היותר ארבעה ליטרים במחיר של כ-15 יורו. "טוב, זה מוזר", כתבה החברה בטוויטר לאחר שנודע על התקרית.
אבל מה יקרה לכל הבירה שנותרה? כעת, באדווייזר מוצא את עצמו עם מחסנים מלאים בבירה שהוא לא יודע איך להיפטר מהם, אז הם החליטו למסור אותה למדינה שזוכה בטורניר הנבחרות הגדול. "יום חדש. ציוץ חדש. המדינה הזוכה מקבלת את ה'ניצנים'. מי זה יהיה?" הם פרסמו בטוויטר.
 
מה שצפוי לקרות, לעומת זאת, הוא שמותג הבירה יתבע בסופו של דבר את פיפ"א, מאחר שחתמו איתם על חוזה בלעדיות. בנוסף, הם יכולים גם להאשים את קטאר על הפרת ההסכמים שנחתמו עם פיפ"א המחייבים אותם "לכבד חוזים עם ספונסרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה