רכילות עסקית

מייסדי WSC Sports בחגיגות דיסקוטק לרגל השנה החדשה

מייסדי חברת הספורט-טק הבינלאומי חגגו עם למעלה מ-200 עובדי החברה. נושא המסיבה היה דיסקו-טק. סמנכ"לית משאבי האנוש: "שמחים לחגוג את פתיחת 2022 יחד עם כל 230 עובדי החברה בארץ ומצפים לשנה החדשה"
מערכת ice | 
מסיבת סוף השנה (צילום שמוליק חזן)
חברת הספורט-טק הבינלאומית WSC Sports חגגה השבוע את אירוע סוף השנה של החברה בגדול. למעלה מ-200 עובדי החברה מכל המחלקות השונות החל מאנשי השיווק, הפיתוח, המכירות, משאבי אנוש ועוד ועד לארבעת היזמים של החברה שנוסדה ב-2011 הלוא הם דניאל שיכמן, אביב ארנון, שמוליק יפה וחי גל.
נושא מסיבת הסיום השנה היה שילוב של דיסקוטק שכיאה להיי-טק ישראלי אימצו את המושג והפכו אותו ל"דיסקו-TECH" מאות עובדי החברה נהנו מארוחת שף, תלבושות, מייצגים, צלמים, אלכוהול משובח ומסיבת ריקודים שכללה דיג'יי והופעה מלאה של הלהקה הבינלאומית "בלקן ביט בוקס".
שחף אלנבוגן, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה מספרת כי: "אנו שמחים לחגוג את פתיחת 2022 יחד עם כל 230 עובדי החברה בארץ ומצפים לשנה החדשה, בה אנו צפויים להרחיב בצורה משמעותית את הפעילות שלנו בישראל ובעולם. בשנה הקרובה אנחנו מתעתדים לגייס מעל 150 עובדים נוספים במשרדים שלנו ברחבי העולם. במקביל כמובן להמשיך ולשמר את התרבות המיוחדת בחברה, ולבסס את מעמדנו כאחת מחברות הספורטק המובילות בעולם".
חברת WSC Sports פיתחה פלטפורמה חכמה מבוססת ענן ליצירת סרטוני וידאו קצרים בתחום הספורט באופן אוטומטי והפצתם לכל יעד דיגיטלי. החברה פועלת כבר מספר שנים עם גופי ספורט כמו NBA, ליגת האלופות, בונדסליגה גרמנית, MLS, ESPN, פיב"א, נאסקר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה