ויראלי

מאלומה נטש בזעם ראיון לכאן 11: "חצוף, גס רוח"

הזמר שמבצע את המנון המונדיאל הרשמי, נשאל על ידי מואב ורדי על שאקירה ודואה ליפא, שסירבו להיות מעורבים במונדיאל בשל הרקורד הגרוע של קטאר בזכויות אדם. "כן אבל זה משהו שאני לא יכול לפתור. פשוט באתי לכאן כדי ליהנות מהחיים, ליהנות מכדורגל וממסיבה של כדורגל", אמר מאלומה למגיש תאגיד השידור הציבורי.
מערכת ice |  2
מאלומה (צילום צילום מסך יוטיוב MalumaVevo)
הזמר הקולומביאני מאלומה, אחד הכוכבים הגדולים בעולם, שמבצע את ההמנון הרשמי של המונדיאל בקטאר, נטש בזעם את הראיון עם מואב ורדי בכאן 11 אמש (שישי) כאשר נשאל על מעורבותו בטורניר למרות הפרות זכויות האדם של קטאר.
הזמר נשאל על כוכבים, ביניהם שאקירה ודואה ליפא, שסירבו להיות מעורבים במונדיאל בשל הרקורד הגרוע של קטאר בזכויות אדם. "כן אבל זה משהו שאני לא יכול לפתור. פשוט באתי לכאן כדי ליהנות מהחיים, ליהנות מכדורגל וממסיבה של כדורגל", אמר מאלומה למגיש תאגיד השידור הציבורי.
 
ורדי לא הרפה ודחף את מאלומה לענות שוב בעניין הזה, ולאחר מכן שאל אם הוא יכול להבין למה לאנשים יש בעיה עם תגובתו, והאם נוכחותו של הכוכב הקולומביאני עוזרת למשטר הקטארי לטייח את המצב. "האם אני צריך לענות על השאלה הזאת?" אמר מאלומה והסתכל אל אנשיו מחוץ למסך.
אז נשמע קול שאומר לו שהוא לא צריך לענות. לא היה ברור מי מדבר. "אתה גס רוח," אמרה מאלומה לוורדי, כשהוא קם ויצא מהראיון. ההמנון הוא האחרון בסדרת שירים של אמנים מרחבי העולם ששוחררו כחלק מהפסקול הרשמי של פיפ"א לגביע העולם 2022.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צביעות של שמאלנים
    כהנא צדק 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו באתם לסקר את זכויות האדם בקטר או כדור רגל
    סגור
  • 1.
    שמאלנים הם גסי רוח זה ידוע (ל"ת)
    מני 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור