בריאות

העמותה לילדים בסיכון משנה את שמה ל'אותי' - עמותה ישראלית לאוטיזם

העמותה הוותיקה בארץ לסיוע וקידום המחקר בתחום האוטיזם משנה את שמה ל'אותי' - עמותה ישראלית לאוטיזם על מנת להגיע לקהלים חדשים ועל מנת לקדם בעוצמה רבה יותר את היקף הסיוע שלה לאנשים על הרצף
מערכת ice |  1
צילום unsplash
המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - העמותה לילדים בסיכון, מודיע היום (ראשון) שהוא משנה את שמו ויקרא "אותי" - עמותה ישראלית לאוטיזם. העמותה פועלת כבר מעל ל-30 שנה בתחום ובמסגרת פעילותה מעניקה סיוע, מעטפת והעצמה לקידום אנשים על הרצף האוטיסטי מילדות ועד הבגרות. השינוי אושר על ידי רשם העמותות והפך להיות מותר לשימוש כבר מתחילת דצמבר 2022.
העמותה משנה את שמה כחלק ממיתוג חדש, שמטרתו לשים במרכז את האדם ולהגיע לקהלים רבים יותר. תהליך השינוי נעשה באמצעות ייעוץ של חברת Respectbranding. בין השיגיה הבולטים של העמותה עד כה ישנן המלצותיה לגבש סל טיפולים עבור ילדים על הרצף האוטיסטי, מהגיל הרך ועד גיל 7. הסל כולל טיפולים פסיכולוגיים, פיזיותרפיים, טיפולי קלינאות תקשורת וכל ילד מאובן זכאי לסל. 
 
יתרה מכך, העמותה קידמה והצליחה לשלב טיפולי בריאות של 3 שעות שבועיות במסגרות הבית ספריות, באופן מותאם לצרכים של ילדים מאובחנים. כיום, העמותה מקדמת שילוב פרטני לשל ילדים מאובחנים בגנים שאינם גני תקשורת. כמו כן הינה מקדמת הקמה של מרכזי טיפול לילדים מאובחנים, קידום למידה והתמחות של גורמי בריאות בארץ בתחום זה, הנגשת תעסוקה לבוגרים ועוד. 
מנכ"לית 'אותי' ציפי נגל אדלשטיין: "זהו תחילתו של פרק חדש בתולדות העמותה שלנו שמהווה במשך כל שנות פעילותה חוד החנית בכל הקשור בטיפול וקידום אנשים עם אוטיזם. 'אותי' מתמצתת את מהות העשייה של העמותה ותאפשר לנו להגיע לקהלים נוספים רבים. גם תחת שמה החדש תמשיך 'אותי', ביתר שאת, לפעול, לחקור ולסייע בתחום האוטיזם בישראל ותמשיך להיאבק ולהשמיע את קולם של אנשים עם אוטיזם, למענם, למען בני משפחותיהם ולמען הציבור בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סל טיפולים- שהם בכלל לא מקבלים כי אין
    מורן 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מטפלים ויש רשימת המתנה שלא נגמרת
    סגור