טלוויזיה

איך שומעים פאודה? yes תשיק תכנים מונגשים לעיוורים ולקויי ראייה

yes תשיק אוסף וקטגוריה חדשה וקבועה – תכנים מונגשים – במסגרתה ישובצו תכנים המונגשים קולית עבור עיוורים ובעלי לקויות ראיה
מערכת ice | 
פאודה מונגשת
חברת yes תציין כמדי שנה על המסך את היום הבין-לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והיום (ראשון) היא תשיק אוסף חדש ב-yes+: "יום השוויון לאנשים עם מוגבלויות" וגם קטגוריה תואמת בלווין. בנוסף, yes תשיק אוסף וקטגוריה חדשה וקבועה – תכנים מונגשים – במסגרתה ישובצו תכנים המונגשים קולית עבור עיוורים ובעלי לקויות ראיה. בין התכנים בקטגוריה החדשה: העונה הראשונה של פאודה מונגשת. בהנגשה, מוקראים הדברים המתרחשים על המסך באופן שממחיש את התוכן המשודר. עבודה ההנגשה נעשתה על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות ראיה והעונה זמינה גם דרכם.
רשימת התכנים באוסף "יום השיוויון לאנשים עם מוגבלויות":
תכני דוקו: אלי סימונדס: עולם ללא נמוכי קומה (Ellie Simmonds, A World Without Dwarfism); מתיר אסורים – סרט דוקומנטרי ישראלי, העוסק בבחור עם עיוורון המנסה להשתלב בעולם העבודה; לא גיבור – דוקו ישראלי על צעיר המתעקש להתגייס לצה"ל על אף שהוא בכיסא גלגלים; היה היה ילד – זוכה פרס חבר השופטים ופרס הקהל בדוק אביב, על ילד עם שיתוק מוחין; ימי שלישי עם יעל – על הקשר בין דנה, סטודנטית לקולנוע שחונכת את יעל, בעלת מוגבלות שכלית; אוטיזם: המחזמר (Autism: The Musical); החיים ע"פ סאם (Life According To Sam); ההורים החירשים שלי (Mother, Father, Deaf); המסעדה שעושה טעויות ( Restaurant That Makes Mistakes, The); מלכת היופי האלטרנטיבית (Miss You Can Do It); מוחי (Muchi); אני דיסלקט גאה! (I Can’t Do This But I Can Do That); עכשיו תקשיב (Hear And Now).
 
תכני סרטים: מחוברים לחיים, אל תדאגו הוא לא יגיע רחוק ברגל, מיוזיק, חיים אחרים (עם שיה לבוף), מודי (עם איתן הוק וסאלי הוקינס), חתונה מנייר – הסרט הישראלי עליו זכתה מורן רזנבלוט בפרס אופיר על גילום צעירה בעלת פיגור קל, צלילי המטאל, הפרפר ופעמון הצלילה.
תכני סדרות: על הספקטרום – זוכת פרס האקדמיה לסדרת הדרמה הטובה ביותר ופרס Series Mania לסדרה הבינ"ל הטובה ביותר, העוסקת בשלושה צעירים על הרצף האוטיסטי, בחשיכה (In The Dark),  הכל יהיה בסדר, החיים עצמם, הכי גאים שיש, ניו אמסטרדם – הרופאה החירשת הראשונה בטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה