תקשורת ומדיה

ארגון העיתונאים והעיתונאיות הכריז על סכסוך עבודה בערוץ הכנסת

ההכרזה על הסכסוך מגיעה בעקבות סחבת מכוונת במו"מ על הסכם קיבוצי וניסיון לפגוע בהתארגנות דרך התנכלות וניסיונות לפטר חברי ועד. מערוץ הכנסת נמסר: "מתפלאים על הכרזת סכסוך העבודה עליו למדנו מהתקשורת אנו נמצאים בעיצומו של מו"מ ענייני מול ארגון העיתונאים"
מערכת ice | 
ערוץ הכנסת וארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל (צילום vecteezy)
ארגון העיתונאים והעיתונאיות הכריז היום על סכסוך עבודה בערוץ הכנסת על רקע סביבת עבודה עכורה, סחבת מכוונת במו״מ על הסכם קיבוצי ראשוני ונקיטת צעדים חד צדדיים שמטרתם לפגוע בהתארגנות העובדים.
מוועד ערוץ הכנסת נמסר כי: ״ההכרזה על סכסוך עבודה מגיעה על רקע סחבת מכוונת ומתמשכת במו"מ על הסכם קיבוצי ראשוני, העדר נכונות אמיתית של ההנהלה להגיע להסכמות עם נציגות העובדים, ונקיטה בצעדים חד צדדיים שמטרתם לפגוע ולהחליש את התארגנות העובדים. ההכרזה על סכסוך עבודה מגיעה על רקע התחושות הקשות שעולות מהשטח ביחס לסביבת העבודה בערוץ, אווירה של פחד ויחס מזלזל של ההנהלה כלפי העובדים שכולנו חשים אותו בזמן האחרון.
 
״סכסוך העבודה יאפשר לנו לנקוט עוד שבועיים מהיום בצעדים ארגוניים על מנת לקדם את הנושאים שלשמם התאגדנו: שכר ראוי, זכויות בסיסיות וביטחון תעסוקתי. מבחינתנו ההכרזה על הסכסוך היא בבחינת צעד של מוצא אחרון וקיווינו מאוד שלא נזדקק לו, אבל לא נוכל להשלים עוד עם פגיעה מתמשכת בעובדים כפי שבאה לידי ביטוי בהתנהלות ההנהלה בתקופה האחרונה.
“אנו קוראים להנהלה להתעשת, לחדול משורת הצעדים שפוגעים בהתארגנות ולהיכנס למו״מ אינטנסיבי על מנת להגיע להסכמות״.
בערוץ הכנסת, המופעל בזיכיון על ידי חברת RGE, מועסקים כ-60 עובדים אשר התארגנו במסגרת ארגון העיתונאים והעיתונאיות באוגוסט 2021.
מערוץ הכנסת נמסר: "מתפלאים על הכרזת סכסוך העבודה עליו למדנו מהתקשורת. אנו נמצאים בעיצומו של מו"מ ענייני מול ארגון העיתונאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה