תקשורת ומדיה

ארגון העיתונאים יוצא למלחמה משפטית נגד ערוץ הכנסת

ארגון העיתונאים מבקש מבית הדין לעבודה למנוע את פיטוריו של שלומי סבן - חבר הוועד בערוץ הכנסת, ומפנים אצבע מאשימה למנכ"ל ערוץ הכנסת. מערוץ הכנסת נמסר: "הטענות שמועלות בידי ארגון העיתונאים חסרות כל שחר"
מערכת ice | 
ערוץ הכנסת וארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל (צילום vecteezy)
ארגון העיתונאים עתר לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים כנגד הנהלת ערוץ הכנסת בטענה כי היא פועלת באופן פסול לפגוע בהתארגנות העובדים בערוץ. לדברי ארגון העיתונאים, הנהלת ערוץ הכנסת מנסה לפטר את חבר הוועד שלומי סבן בן ה-57, העובד בערוץ מזה 17 שנים, אך ורק בשל פעילותו במסגרת התארגנות עובדים ראשונית בערוץ, בזמן מו"מ קיבוצי ראשוני.
עוד מסרו בארגון העיתונאים כי כבר לפני עשרה חודשים כשל ערוץ הכנסת בניסיונות לפטר חבר ועד אחר, לאחר שהארגון עתר לבית הדין האזורי לעבודה. ארגון העיתונאים והעיתונאיות, באמצעות עוה"ד אמיר בשה ולירון בק, מבקש מבית הדין האזורי לעבודה למנוע את פיטוריו של סבן, האמורים להיכנס לתוקפם בחודש הבא, ולחייב את ערוץ הכנסת לשלם 200 אלף שקלים בגין הניסיונות לפגוע בהתארגנות העובדים.
 
לארגון העיתונאים ישנן טענות קשות כנגד מנכ"ל ערוץ הכנסת. לדברי הארגון, ערב השימוע של סבן, המנכ"ל הערוץ, אלעד רונן, דיבר מול פורום עובדים בכירים והכפיש שלושה מתוך ארבעת חברי הוועד: "רונן רודף את חברי הוועד, מקיים לגביהם אכיפה בררנית ומייצר עבורם סביבת עבודה בלתי אפשרית של רס"ר בבסיס טירונים, כאשר הם נמצאים תחת עינה הפקוחה של ההנהלה", נכתב בהודעת ארגון העיתונאים.
מערוץ הכנסת נמסר: "הטענות שמועלות בידי ארגון העיתונאים חסרות כל שחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה