טלוויזיה

טל פרידמן ומגיש ותיק ומפתיע: ערוץ הכנסת ברכש נוצץ

ערוץ הכנסת עובר מתיחת פנים ומצרף לשורותיו רשימה ארוכה של אנשים ביניהם הכתבת הפוליטית של אתר "גלובס" והפרשנית הפוליטית של "וואלה". כמו כן, יעקב אילון יחזור למהדורות החדשות ומגיש ותיק נוסף מצטרף וישיק פודקאסט | כל הפרטים
מערכת ice |  1
טל פרידמן (צילום פייסבוק/ טל פרידמן)
ערוץ הכנסת הודיע היום (ראשון) כי הוא מותח את פניו ולצד עיצוב גרפי חדש מצרף לכוחותיו את הקומיקאי טל פרידמן, כוכב ״ארץ נהדרת״, "מועדון לילה", "אבא משתדל") שמצטרף לערוץ הכנסת עם תוכנית חדשה לסיכום השבוע "האזרח פרידמן". במסגרתה יובאו זוויות פוליטיות מורחבות בנושאים שונים לצד ראיונות עם חברי המשכן.
ערוץ הכנסת יתחדש גם ברצועת פודקאסטים חדשה, כשהסנונית הראשונה תהיה התוכנית ״מלחמות היהודים״ בהגשת ירון לונדון שתסקור את היריבויות הפוליטיות בעם היהודי לאורך ההיסטוריה מימי התנ"ך ועד ימינו. בנוסף יעקב איילון, שהצטרף לערוץ הכנסת לפני כשנה, יחזור לכיסא המגיש בתוכנית חדשה ״החדשות עם יעקב איילון״, מהדורת חדשות יומית שתשודר בשעה 15:00, תתמקד בנושאים הקשורים לכנסת ותהיה המהדורה הראשונה של ישראל.  
 
גם מהדורת הערב של הערוץ מותחת את פנייה ועוברת לפורמט זוגי של כתבים פוליטיים שמסכמים את היום בפוליטיקה הישראלית. אל צוות הכתבים של הערוץ המונה את יניר קוזין, נדב אלימלך, מורן אזולאי ויובל קרני, מצטרפות טל שלו (כתבת ופרשנית פוליטית בוואלה, לשעבר כתבת מדינית בערוץ i24NEWS) ושירית אביטן (כתבת פוליטית בגלובס).
במסגרת בניית לוח השידורים החדש, נכנס ערוץ הכנסת גם לזירה הדוקומנטרית, ובמהלך השנה הקרובה יושקו 3 סדרות תיעודיות: ״שתפו בכל הכוח״ שתנסה לבדוק את ההשפעה של הרשתות החברתיות על הפוליטיקה הישראלית (בימוי והפקה: אייל דץ). ״עיר אחת, שני עמים?״ בהגשת הני זובידה שתנסה להבין מה קורה בערים המעורבות מאז הפרעות שהתרחשו בהן לפני חצי שנה (בימוי והפקה: עמית פרבמן). ״הזירה הפוליטית״ שתנסה להבין איך השתנה הדימוי של חברי הכנסת בשנים האחרונות (בימוי ועריכה: רועי כץ).
התכנים החדשים מצטרפים לשלל התוכניות הוותיקות של הערוץ הכנסת בהן ״פרלמנט צהריים״ עם מזל מועלם, ״עניין אישי״ עם מורן אזולאי, ״הספינרים״ עם יובל קרני, ״משכן לילה״ עם הני זובידה ו״משחק חוץ״ עם עמנואל אלבז פלפס.
אייל אופנהיים העורך הראשי של ערוץ הכנסת מסר: "בשנה הקרובה ננסה להרחיב את פוטנציאל הצפייה של הערוץ וננסה להנגיש את עבודת הכנסת לכלל צופי הטלוויזיה בישראל. ערוץ הכנסת הוא הרבה מעבר לערוץ טלויזיה, והתוכן שלנו פוגש את הקהל בהצלחה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, כשהערך שעומד לנגד עינינו הוא להיות הערוץ המקצועי והמאוזן בישראל".
אלעד רונן, מנכ"ל ערוץ הכנסת מסר: "השקת לוח השידורים מהווה מרכיב מרכזי וחשוב בתוכנית העבודה שלנו. נמשיך לעבוד במלוא המרץ לחזק את שידורי הערוץ ולפנות לקהלים חדשים, תוך התמקדות בשיקוף עבודת הכנסת וחיזוק ערכי הדמוקרטיה, במקצועיות, הוגנות ואיזון.."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ מיותר עם אפס רייטינג ואותם פרצופים שמאלנים (ל"ת)
    בזבוז כספים 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור