טלוויזיה

טל פרידמן בג'וב חדש ומפתיע: זה הערוץ שמצטרף אליו

הקומיקאי שלאחרונה קטף שני קמפיינים, לקראת ג'וב טלוויזיוני חדש מאוד רחוק מכל מה שחשבתם. בזמן שהוא מופיע על המסך בארץ נהדרת, הוא צפוי להתחיל להופיע בערוץ נוסף
מערכת ice | 
טל פרידמן (צילום פייסבוק/ טל פרידמן)
אחרי שקטף לאחרונה שני קמפיינים, וגם סימן וי על קורונה, הקומיקאי טל פרידמן לקראת ג'וב חדש ומפתיע, הפעם לא מעולם הפרזנטורינג אלא מעולמות הטלוויזיה. כוכב ארץ נהדרת שהעונה ה-19 שלה משודרת בימים אלה, ישב בקרוב מול מצלמה נוספת, הפעם לא בקשת 12.
פרידמן, שמוכר יותר בכובע הקומיקאי, עם גיחה קלה שעשה לעונה הראשונה של הזמר במסכה, צפוי לקבל תוכנית אקטואליה חדשה בערוץ הכנסת. לא ברור מה החלק היותר מפתיע בליהוק הזה, אבל זה אכן צפוי לקרות.
במסגרת תפקיד ההנחיה החדש והראשון של פרידמן הוא צפוי לסקור מהזווית שלו, שכנראה תשלב גם קצת הומור בנושא הכבד של כנסת ופוליטיקה, את ענייני האקטואליה שעוברים על מדינת ישראל.
 
פרידמן יוביל תוכנית אקטואליה חדשה בערוץ שתיתפר למידותיו מאפס ועדיין אין צפי לעליה שלה, שכן החוזה בין הצדדים נחתם רק היום. יחד עם זאת, מדובר בג'וב מפתיע מאוד לאור העובדה שהכובעים המוכרים של פרידמן הם לגמרי מהעולם הקומי, יחד עם העובדה שבסוף, אפשר להגיד שארץ נהדרת היא מעין אקטואלית. 
בכל זאת, פרידמן לא הלך כל כך רחוק מקשת 12, כשכידוע, ערוץ הכנסת למעשה נמצא בבעלות RGE, שקשת רכשה ממנה כ-25% בתקופה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה