טלוויזיה

ארץ נהדרת מוכת קורונה: כך יפתרו את הבעיה שנוצרה

ארץ נהדרת מוכת קורונה, אחרי שהכותבים הבכירים חלו יחד עם כוכב הסדרה ערן זרחוביץ', שני כהן מצטרפת לרשימה. כך  יפתרו את הבעיה בהפקת התכנית
מערכת ice | 
ארץ נהדרת תכנית הבוקר (צילום אינסטגרם)
אם בארץ נהדרת חשבו כי נגיף האומיקרון של הקורונה יפסח על שאר הצוות לאחר שאייל קיציס נדבק בו לפני שלושה שבועות ונאלץ להכנס לבידוד שהזניק את עידו רוזנבלום להנחות את התכנית במקומו, אלא שיש כעת צרה חדשה. הקאסט מוכה קורונה.
אחרי שערן זרחוביץ', אחד המשתתפים הבולטים בסדרה נמצא חיובי לקורונה וייאלץ להיעדר מהשידור הקרוב, גם שני כהן הצטרפה היום לחגיגה. גם מולי שגב, העורך הראשי של ״ארץ נהדרת״ ודוד ליפשיץ ואילן שפלר שניים מהכותבים הבכירים של התכנית, נמצאו חיוביים לקורונה. כולם חשים בטוב ונמצאים בבידוד ונכון לרגע זה ״ארץ נהדרת״ תשודר הערב (רביעי).
 
אז איך פותרים את הבעיה?
כוכבי התכנית, שני כהן וערן זרחוביץ' ישתתפו גם כן בתכנית למרות הכל, זה יקרה בצורה מעניינת. השניים שיתפו חלקים מאחורי הקלעים של הפרק שישודר היום והפתרון נעשה יצירתי. אולפנים דומים הוקמו בבתים של כהן וזרחוביץ', התלבושות נשלחו לשחקנים עצמם. והשניים ישתתפו מהבתים בתכנית הנוכחית, כהן שיתפה מסך ירוק ומצלמה שנשלחו אליה ועוד מוניטור שבו היא רואה את המתרחש ומחכה לפנייה של קיציס המגיש.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה