טלוויזיה

ארץ נהדרת תבוטל? אחד הכוכבים הגדולים נדבק בקורונה

 על אף שבתכנית הסאטירה של קשת 12 מבהירים כי לא ידחו את התכנית ביום רביעי, כאשר העורך הראשי מולי שגב והכותב דוד ליפשיץ נדבקו, העובדה שערן זרחוביץ נדבק משאירה מקום לספק
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום קשת 12)
אם בארץ נהדרת חשבו כי נגיף האומיקרון של הקורונה יפסח על שאר הצוות לאחר שאייל קיציס נדבק בו לפני שלושה שבועות ונאלץ להכנס לבידוד שהזניק את עידו רוזנבלום להנחות את התכנית במקומו, אלא שיש כעת צרה חדשה.
ערן זרחוביץ', אחד המשתתפים הבולטים בסדרה נמצא חיובי לקורונה וייאלץ להיעדר מהשידור הקרוב. גם מולי שגב, העורך הראשי של ״ארץ נהדרת״ ודוד ליפשיץ ואילן שפלר שניים מהכותבים הבכירים של התכנית, נמצאו חיוביים לקורונה. כולם חשים בטוב ונמצאים בבידוד ונכון לרגע זה ״ארץ נהדרת״ תשודר השבוע כמתוכנן ביום רביעי. 
 
טליה סלנט, מגישת ערוץ הספורט ואשתו של ליפשיץ טענה כי הוא הדביק אותה גם כן בנגיף. היא עדכנה בטוויטר שלה כי: "דוד ליפשיץ התיז עליי אומיקרון, 48 שעות לתוך הקורונה, אני עדיין מסוחררת ועם כאבי ראש ושיעול אבל מרגישה שיפור משמעותי (הייתי מרוסקת ברמות)".
עוד הוסיפה סלנט: "לכל מי שאומר לי שהוא כבר מעדיף להדבק - אין ספק שהייתי מעדיפה לחסוך את זה מעצמי, מדוד ובעיקר מהתינוקת שלנו שעברה יומיים קשים מאוד. בריאות". רז שכניק וחברים משותפים שלה ושל ליפשיץ בירכו להחלמתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזמן לא צופים ולא מעניין (ל"ת)
    בלבוע 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור