רייטינג

ארץ נהדרת התפוצצה, מי עקפה אותה? סיכום שנה ברייטינג

שנת שידורים מאחורינו, ולמרות מגמה כללית של ירידה באחוזי הרייטינג לערוצים הגדולים, המשדרים הנצפים של השנה מציגים מגמה מעניינת, אלה הרגעים שכולכם צפיתם בהם השנה
שירה יום טוב | 
המשדרים הנצפים של קשת (צילום freepik)
שנה חדשה ואיתה סיכומי השנה שעברה ,2021 שהסתיימה אתמול. גם נתוני הרייטינג מסכמים שנה ומציגים את הנתונים של קשת 12 ורשת 13 - שני הערוצים המובילים שמחזיקים במשדרים הנצפים ביותר. מה התוכנית ששברה את תקרת הרייטינג השנתית?
לפנינו הרגעים הנצפים ביותר של הטלוויזיה השנה, בשני סיכומים - אחד כולל מהדורות חדשות, והשני רק מרצועת הפריים טיים. בטבלה הכוללת, הרגע ששבר את שיא הרייטינג השנתי וסחף את הצופים בישראל הוא רגע פרסום מדגם הבחירות של חדשות 12, שהתרחש במרץ. במשדר המדובר צפו 889 אלף איש, והוא הגיע לשיעור רייטינג של 29.2%.
גם המקום השני במשדרי השנה שייך חדשות 12 באותו נושא עם סיכום המדגם, בו צפו 856 אלף איש שהיוו 27.5% ברייטינג. הזמר במסכה בפרק הגמר של העונה השנייה הגיע למקום השלישי עם 27.3% רייטינג ו-722 אלף צופים.
עוד הישג לחדשות 12 עם משדר החדשות בפתח מבצע שומר החומות, שהגיע לשיעור של 27% ברייטינג ו-763 אלף איש שצפו בו. ארץ נהדרת בקשת 12 סוגרת את החמישייה, עם מהדורת הקיץ שסיכמה את שומר החומות וזכתה ל-25.9% רייטינג ו-693 אלף צופים.
אם שמים חדשות ובידור בצד, הזמר במסכה וארץ נהדרת בקשת, שהצליחו לשבור את רצף החדשות במשדרים הנצפים - מככבות פה בראש כצפוי. אל המקום השלישי מגיעה רשת 13, במשדר הנצפה שלה השנה עם 25.5% שהשיגה לגמר היורו ששודר בערוץ ובו צפו 746 אלף איש. 
 
שאר הטבלה מוקדשת לארץ נהדרת ולמהדורת הקיץ של ארץ נהדרת, שלמעשה המשיכה את העונה ה-18 של התוכנית לתוך הקיץ עם אירועי הבחירות ושומר החומות. תוכנית ארץ נהדרת ששודרה בסוף במרץ, רגע אחרי הבחירות השיגה 25.4% ברייטינג וצפו בה 780 אלף איש. 
ארץ נהדרת מהדורת קיץ שסוגרת את החמישייה הפותחת, היא למעשה פרק סיום העונה של העונה  ה-18 של ארץ נהדרת, בפרק מיוחד של השבעת הממשלה. המשדר זכה לשיעור רייטינג של24.5% וצפו בו 639 איש.

ג
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה