תקשורת ומדיה

כאן 11 בהישג מטורף: שברה שיא חדש במועמדויות לפרסי הטלוויזיה

האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע פרסמה את המועמדים לפרסי הטלוויזיה לשנת 2022, כאשר כאן 11 שברה שיא חדש עם 123 מועמדויות, מתוכן לא פחות מ-17 של שישו ושמחו ו-16 של המפקדת. הרשימה המלאה לפניכם
מערכת ice |  1
כאן בשיא חדש במועמדויות לפרסי הטלוויזיה (צילום כאן 11, freepik)
האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע פרסמה היום (רביעי) את המועמדים לפרסי הטלוויזיה כאשר ישנן לא מעט הפתעות. האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה מכריזה הבוקר על רשימת העולים לגמר ב- 42 קטגוריות בתחרות פרסי הטלוויזיה 2022.
מי שרשמה את השיא הגדול ביותר מכולן היא כאן 11, עם 123 מועמדויות שונות. תוכניות כאן (כאן 11 ו"מכאן") מובילות בפער עצום במספר המועמדויות לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה: 123 מועמדויות לכאן, שיא מאז הקמת התאגיד, בכל 42 הקטגוריות השונות שבתחרות.
 
34 תוכניות של כאן מועמדות בקטגוריות השונות: "שישו ושמחו" מובילה עם 17 מועמדויות, בהן פרס הדרמה הקומית הטובה ביותר, המשחק, הבימוי, התסריט, הצילום, המוסיקה מקורית, הליהוק ועוד. מועמדים נבחרים נוספים: "המפקדת" עם 16 מועמדויות, "טהרן" עם 12 מועמדויות, "מנאייכ" עם 12 מועמדויות ו״שעת אפס״ עם 10 מועמדויות. בגזרת התעודה והתוכניות העובדתיות, "תיק 512" עם 6 מועמדויות, "אייכמן- ההקלטות האבודות" עם 6 מועמדויות, ו"הנבחרות" עם 6 מועמדויות.
תוכניות מובילות נוספות: "אולפן המונדיאל קטאר 2022", "בואו לאכול איתי", "היהודים באים", "זהו זה", "פגישה עם רוני קובן", "זמן אמת", "משפחה בהסעה", "מהצד השני עם גיא זהר", "סוכן תרבות", ״טאבו״, "המרדף", ״המנדט - לידתו של סכסוך״, "אסירות", סדרת התחקירים ״ארץ עיר״ של אורן אהרוני המשודרת בחדשות הערב, ״אלשוסמו" (מכאן, שידורי התאגיד בשפה הערבית),  תוכנית הסאטירה של "מכאן", ״שו אלוודע״, תוכנית התחקירים של "מכאן", "קול התור", "ארון הקודש" ועוד רבות נוספות.
בתוך כך, השנה נרשמה השתתפות שיא של תוכניות בתחרות ומתוך 94 סדרות שהוגשו, 71 עלו לגמר. כמו כן, לראשונה יש מועמדות לערוץ הכנסת עם התכנית "מבקרי הכנסת" של גדי טאוב ואורי משגב. בסבב א' של ההצבעות נרשמה עליה של כ-7% בכמות המצביעים משנה שעברה, סבב הצבעות הגמר לבחירות הזוכים יתקיים בין  15-19 במרץ. במסגרת השינויים שמבצעת האקדמיה בעדכון הטקסים האחרונים, יעבור טקס הטלוויזיה שינוי עמוק ויפוצל ל-2 טקסים שונים.
מחד, השינוי מגיע מהרצון להוקיר כראוי את היוצרים העוסקים במלאכת העשייה של "מאחורי הקלעים" ולתת להם במה נאותה לתרומתם האדירה לתהליך היצירה ומאידך מהצורך לקצר את הטקס ולהפכו לאירוע סוחף ובידורי יותר.
אירוע גאלה יוקרתי יתקיים בצהרי שישי ה- 24/3 בחלל הצ'אפל המפואר במלון THE JAFFA ויתמקד באנשי ונשות המקצוע של היצירה הטלוויזיונית.  בין היתר יחולקו הפרסים בקטגוריות: צילום, עריכת תמונה, ניהול האמנותי, עיצוב תלבושות, ליהוק, תחקיר, מוסיקה מקורית ועוד.
טקס פרסי הטלוויזיה יתקיים ביום שלישי ה- 28/3 במרכז דוהל לאומניות הבמה בשכונת התקווה ששופץ ושודרג בהשקעה של למעלה מ-35 מיליון ש"ח וישודר באותו מועד ב'כאן 11' בנוכחות ראש עיריית תל אביב -יפו רון חולדאי.
המועמדים הבולטים ביותר: סדרת דרמה: טהרן, מנאייכ, פאודה, ריקוד האש ושעת אפס. סדרת דרמה קומית וקומדיות מצבים: בלאדי מורי, המפקדת, מי שמע על חווה ונאווה? סברי מרנן, צומת מילר, שישו ושמחו. תכנית אקטואליה: אופירה וברקוביץ', הצינור עם גיא לרר, חדשות הבוקר, מבקרי המדינה ומהצד השני עם גיא זהר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלקקים
    זבל 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לעצמכם. העיקר הצ'אפל ביפו....טפו עליכם בקרוב נסגור אתכם הרכבת יצאה לדרך
    סגור