השוק

רב בריח ממזגת לפעילות האנרגיה שלה את אלקטרה סולאר

הטמעה של אלקטרה סולאר בבריח גולן, תגדיל משמעותית את נפח פעילותה בשוק הקונסטרוקציה למערכות מסחריות וביתיות, תפתח ותייצר קו מוצרי קונסטרוקציה נוספים
מערכת ice |  1
הדמיית קריית רב בריח (צילום רב בריח)
קבוצת רב בריח ממשיכה להתבסס בענף האנרגיה המתחדשת: ממזגת לפעילות החברה הנכדה בריח גולן את פעילות אלקטרה סולאר, המתמחה בתחום תכנון וייצור קונסטרוקציות למתקנים סולאריים מבית אלקטרה מוצרי צריכה. הבעלות על החברה הממוזגת תהיה 75% בשליטת בריח גולן ואלקטרה סולאר תחזיק ב-25% הנותרים.
בתום שנתיים תינתן לבריח גולן האופציה לרכוש את כלל מניות החברה המשותפת (אופציית call) בתמורה המבוססת על הגבוה מבין: (i) שווי החברה המשותפת של 80 מיליון ש"ח; ו-(ii) שווי החברה המשותפת בהתאם למכפיל EBITDA שנקבע בין הצדדים, בניכוי חוב פיננסי, והכל בתנאים שנקבעו בהסכמים.
 
בנוסף, החברה עתידה להתפתח ולייצר מוצרי קונסטרוקציה נוספים בתחום הסולארי לסגמנט ה"דו שימוש" וזאת תוך השקעה בקווי הייצור ובמערכת אבטחת האיכות. בכך, צפויה החברה להגדיל באופן משמעותי את פעילות מגזר האנרגיה של הקבוצה.
לאחר השלמת מיזוג פעילות אלקטרה סולאר לתוך בריח גולן, צפויה החברה להשקיע במכונות מתקדמות לעיבוד אלומיניום בסטנדרטים מתקדמים, בכלי תכנון מתקדמים, ובבקרת איכות בתקני האיכות הידועים של קבוצת רב בריח תעשיות, תעשיינית הפלדה מהגדולות במשק הישראלי. את החברה המשותפת ינהלו ראובן כהן ואביחי רז מקים מגזר האנרגיה בקבוצת רב בריח.
עידן זוארץ, מנכ"ל קבוצת רב בריח: "מדינת ישראל התחייבה ליעד של ייצור 30% מתצרוכת החשמל של ישראל ע"י אנרגיות מתחדשות עד שנת 2030. על אף הפיגור ביישום מדיניות זו, אנו צופים המשך צמיחה משמעותית והאצה של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת בשנים הקרובות. אין לי ספק כי הניסיון, יכולות התכנון והייצור של שתי קבוצות חזקות: רב בריח ואלקטרה מוצרי צריכה, יהפכו את החברה החדשה לשחקן המוביל באספקת מוצרים לשוק האנרגיה הסולארית בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סולארי
    בועז 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהניסיון שיש לי איתם..אל תמהרו לסגור...שירוץ על הפנים
    סגור