קריירה ולימודים

נסיעות חינם לנצח? הפרס שזכתה בו כתבת חדשות 13

בנימוקי הפרס לתואר "אבירת התחבורה הציבורית בישראל" נכתב כי חן זנדר "פועלת לקידום התחבורה הציבורית בארץ תוך מתן במה להשמעת קולם של הנהגים והנוסעים, בדרך לתחבורה איכותית ומקצועית יותר"
מערכת ice |  2
חן זנדר
חן זנדר, כתבת התחבורה של חדשות 13, זכתה היום (רביעי) בתואר "אבירת התחבורה הציבורית בישראל", תואר המוענק מדי שנה על ידי ארגון נהגי התחבורה הציבורית.
בנימוקי הפרס נכתב כי חן "פועלת לקידום התחבורה הציבורית בארץ תוך מתן במה להשמעת קולם של הנהגים והנוסעים, בדרך לתחבורה איכותית ומקצועית יותר".
 
זנדר היא לא העיתונאית היחידה שקיבלה השבוע פרס על עבודתה. אתמול הוענק פרס חטיבת החדשות של "כאן" להצטיינות עיתונאית ע"ש אילן רועה 2022 הוענק לכתב הפוליטי מיכאל שמש ולראש תחום העולם הערבי רועי קייס. עבור שמש הצעיר (26) זו הפעם השניה לאחר שזכה בפרס גם בשנת 2020.
בנימוקי הבחירה של הזוכים ציינו חברי ועדת הפרס: "מיכאל שמש הפך השנה לאחד העיתונאים הבולטים כאשר פרסומיו הבלעדיים והראשונים הכתיבו לא אחת את סדר היום הציבורי. בין חשיפותיו הבולטות: הקלטות השר סמוטריץ', האיחוד בין גנץ וסער, החשדות להטרדות וגניבות של השגריר במרוקו וחוק האפליה.
"רועי קייס חושף בפני הישראלים פעם אחר פעם את הפנים הלא מוכרת של העולם הערבי. במהלך השנה הביא קייס ראיונות הישגיים עם שורה של בכירים ממדינות ערב, שעם חלקם לישראל אין יחסים: סודאן, תימן, אפגניסטאן, כווית, סעודיה, עיראק, מרוקו, סוריה, לבנון, קטאר".
מנכ"ל כאן תאגיד השידור הישראלי התייחס בטקס לנושא תקיפות צוותי השידור: "אני מבקש לגנות מכאן, במילים הכי חריפות, כל ניסיון לפגוע בעיתונאי בעת מילוי תפקידו. הקלות שבה מתקבלת אצלנו לאחרונה תקיפה, או הפרעה במילוי תפקיד של עיתונאים מכל צד ומכל גוף, היא צפירת אזהרה לכולנו. עיתונאים כמו אילן רועה ז"ל מוכנים ולוקחים בחשבון שיאלצו לשלם מחיר אישי כבד על מילוי תפקידם בשטח, אבל אסור להסכים לתשלום מחיר כזה על הסתה, דה-לגיטימציה לעיתונות ופגיעה בחופש דיבור".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רועי קייס
    שור 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש חדשות מענין מקורי ומעשיר את ההכרות עם שכנינו וממש בטוב טעם ובהגשה נעימה
    סגור
  • 1.
    כל הכבודלהיסתדרות הלאומית מגיע לך אלופה (ל"ת)
    אבי 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור