תקשורת ומדיה

פייגלין: "צריכים להתחיל לחנך את ילדינו לסרב"

חבר הכנסת לשעבר ופעיל הימין יוצא בחריפות נגד האליטות לדבריו ששולטות במדינה, אך שולח מסר בעיקר לימין: "צריך להיות מוכנים לשבת בכלא"
מערכת ice | 
משה פייגלין (צילום פייסבוק/משה פייגלין, מסך חדשות 13)
משה פייגלין, לבר הכנסת לשעבר ומי שהיה ממובילי ההפגנות נגד הסכמי אוסלו בתחילת שנות ה-90, מתוסכל מכך שהימין לא מצליח לדבריו להפנים את המציאות החדשה. "אנחנו נמצאים עכשיו אחרי הניצחון שלהם (השמאל). אנחנו לא נמצאים במקום שאנחנו יכולים לדון בבית הנשיא", הוא אומר בריאיון לעיתון בשבע. "זו שטות גמורה, זו טעות ללכת לשם בכלל, הובסנו בסבב הזה."
פייגלין טוען כי דווקא הימין, שניצח בבחירות, היה צריך לפני חודש לצאת ולהפגין. "לא זיהו נכון את המציאות. השארנו את השער פתוח ותקעו לנו את כל הגולים. לאחר שלא הקשיבו לי לצאת להפגין, הצעתי משאל עם, אמרתי להם תחזירו את המערכה למגרש הדמוקרטי. גם לא הקשיבו לי, לא הבינו שהמשחק כרגע הוא לא דמוקרטי. אז הובסנו וההפיכה הצבאית הצליחה."

לדברי פייגלין הפיתרון כעת הוא "שנתחיל לחנך את הילדים לסרב. אנחנו לא נפקיר את הצבא כמו הטייסים הללו, אבל בכל פעם שחייל מרגיש שניתנת לו הנחייה שלא עולה בקנה אחד עם הערכים שלו, הוא צריך לסרב. למדנו דבר אחד מהשמאל: את כוחו של הסירוב."
"אנחנו חייבים לשבור את מחסום הפחד", הוא מוסיף בריאיון לעיתון בשבע. "אם ייכנסו לכלא - מצוין. רבנים צריכים להיות מוכנים לשבת בכלא. אם הם לא מוכנים, אז באמת מגיע לנו. נשארנו עבדים."
לסיום הוא חוזר על המסר שהבחירות בקלפי לא משנות באמת את המציאות. "אנחנו לא בעלי הבית במדינה שלנו, יש כאן שלטון של אליטות. זה מוכח לגמרי עכשיו למי שלא האמין בעבר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה