תקשורת ומדיה

תקיפת כתבת ערוץ 14 ההריונית: התפתחות משמעותית בחקירת המשטרה

שיראל ללום נהיר מערוץ 14 שדיווחה מהפגנה והותקפה, אישרה בפני השוטרים שהגיעו לגבות עדות על זהותו של המפגין שתקף אותה: "אישרתי שאני מזהה את איציק מדינה בתור אותו מפגין אלים עליו דיווחתי. מקווה שאותו אדם אלים שניסה לפגוע בי ובתינוק שלי רק בגלל דעותיו על מקום העבודה שלי יובא לדין וההליכים נגדו ימוצו"
תום נחום |  1
שיראל ללום נהיר (צילום ערוץ 14)
שיראל ללום נהיר כתבה בחשבון הטוויטר שלה כך על הגשת התלונה במשטרה נגד איציק מדינה: "שני שוטרים ממשטרת פתח תקווה הגיעו אליי הביתה כדי לגבות עדות על זהותו של המפגין שתקף ורדף אותי. אישרתי להם שאני מזהה את איציק מדינה בתור אותו מפגין אלים עליו דיווחתי לפני מספר חודשים. אני מודה למשטרת ישראל על ההתחשבות במצבי ופתיחת התיק ומקווה שאותו אדם אלים שניסה לפגוע בי ובתינוק שלי רק בגלל דעותיו על מקום העבודה שלי יובא לדין וההליכים נגדו ימוצו".
 
כזכור, לאחר התקיפה, ללום נהיר סיפרה באולפן הפתוח בערוץ 14: "הם הסבירו לי באוזן תוך כדי למה מותר להם. אחד המפגינים, תוך רדיפה אחרי עם מגפון ודחיפות קשות הסביר לי למה אני לא ראויה להגנה, אסור לי לדווח והוביל אחריו מפגנים למרחב גדול מהאזור בעקבותיי כשהוא לא מרפה לרגע".
 

 
בנוסף, לאחר סיום האירועים כתבה בטוויטר שלה: "תודה רבה לכל מי ששולח הודעות, מתקשר ומפרסם תמיכה, מעריכה את זה מאוד. אין שום סיבה שאישה בהריון לא תוכל לעשות את עבודתה, אני אכן אזהר יותר מעתה והלאה אבל מבאס שזה השיח".
"הותקפתי ונדחפתי באלימות, כמעט נפלתי לרצפה וחששתי מאוד בגלל מצבי, זה פשוט לא אמור לקרות. בסך הכל ניסיתי להראות את הצורה שבה התנפלו על רכבים לא קשורים שיצאו מהאירוע, חלק מתפקידו של עיתונאי זה גם להראות אנשים לא מעורבים שנפגעים וזה היה חשוב לי לשדר את זה. השוטרות שהיו שם היו מדהימות ותודה גם לאחד המפגינים שהביא לי מים לשתות שם בסוף האירוע ואם כבר לא מעורבים, באמת שיש דרכים למחות גם בלי לפגוע לאנשים בפרנסה ובעבודה קשה שהם משקיעים, היה צריך לחשוב גם על שאר הכנסים שמתקיימים במתחם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניפחה את האירוע או פועלת ממניעים פוליטיים
    אבי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    3 חודשים הגברת היתה בשקט למרות שהיו לה צילומים של כל האירוע ופתאום עכשיו, כשהוא זומן לחקירה אחרת, היא נזכרת?? או שהתקרית נופחה על ידה מעל ומעבר או שהיא מיחזרה אותה לצרכים פוליטיים.
    סגור