תקשורת ומדיה

ינון מגל חושף: זו המתנה שקיבל מצופה 'הפטריוטים'

מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, חשף את המתנה שקיבל מאחד מצופי התוכנית - טבעת ממותגת עליה מוטבע לוגו ערוץ עכשיו 14: "הוליווד, פשוט הוליווד, אני לא יודע לאן נגיע, גל של פיצוצים גלקטיים"
תום נחום |  2
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
כאשר הדריכות לקראת הפגנות פעילי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט בשיאה, תוך דגש על ההפגנה אמש (שני) בנתב"ג, נערכו גם הפגנות נוספות ומשמעותיות ששיבשו את שגרת חייהם של תושבי ישראל בכל הארץ, כאשר לצד האיומים הקונקרטיים על חסימת הכניסות והיציאות מנמל התעופה בן גוריון, היו גם מוקדים מרכזיים נוספים, כולל גם כבישים ראשיים, וביניהם - גם מנהרות הכרמל.
מגיש הפטריוטים, ינון מגל, שכזכור התריע בפני המשטרה על התכנון להפגנה המדוברת בנתב"ג, העלה לפני ההפגנה ציוץ נוסף לטוויטר ובו התמקד דווקא במנהרות הכרמל, כאשר כתב כך תוך שהוא מתייג את משטרת ישראל: "היוש משטרת ישראל יש דיווח שמחאת העליונות הלבנה מתכננת לחסום בבוקר את מנהרות הכרמל".
 
בתוך כך, לצד ההפגנות בנתב"ג, מגל חשף בתחילת שידור 'הפטריוטים' אמש (שני) כי קיבל מאחד הצופים, עמיחי קטאיוב, טבעת מיוחדת ועליה מוטבע הלוגו של ערוץ עכשיו 14, כאשר מגל התלהב מהמחווה ואמר: "הוליווד, פשוט הוליווד, אני לא יודע לאן נגיע, זה גדל וגדל וזה פשוט גל של פיצוצים גלקטיים".

ינון מגל והטבעת (צילום מסך מתוך 'הפטריוטים', ערוץ 14)
כזכור, מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל התייחס קודם לכן להודעה מתוך קבוצת הוואטסאפ של המחאה לפני ההפגנה מחוץ לביתו של שר המשפטים יריב לוין ולטענה שהמשטרה הופתעה: ״הכל ברשת, הכל בקבוצות, המשטרה אומרת שהיא הופתעה מהאירוע, אבל בין אם במשטרה הכירו את ההודעות ולא עשו כלום או באמת לא הכירו את ההודעות והופתעו זה בושה כך או כך. כדאי שהמשטרה תתחיל להתאפס על עצמה, ביום שני הם הודיעו שהם הולכים לחסום את נתב״ג, שימו לב, אם המודיעין של המשטרה שומע אותנו - יום שני, נתב״ג, הם הולכים לחסום את נתב״ג, שימו לב״.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הטבעת של ינון
    א.א 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הטבעת מאוד יפה, זה היה מאוד נחמד אם היה ניתן להשיג טבעת דומה.
    סגור
  • 1.
    הטבעת המהממת של ינון
    ח.מ 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היכן ניתן לקנות טבעת כזו?
    סגור