השוק

מנכ"ל הבורסה: אם הממשלה לא תתעשת - יהיה כאן משבר כלכלי

מנכ"ל הבורסה, איתי בן זאב, אומר היום בהתבטאות ראשונה אחרי הדו"ח הקשה של חברת דירוג האשראי מודי'ס כי אם הממשלה לא תתעשת, הרי שנראה כאן משבר כלכלי בנוסח המשבר באנגליה
ניצן כהן | 
איתי בן זאב (צילום קובי קנטור, freepik)
מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב, אומר היום בהתבטאות ראשונה אחרי פרסום הדו"ח הקשה של מודי'ס כי אם הממשלה לא תתעשת הרי שאנחנו נראה כאן משבר כלכלי בנוסח המשבר הכלכלי באנגליה של אחרי הבקזיט.
"הדוח של מוד'יס שיצא אתמול מהווה קריאת השכמה לממשלת ישראל שאם לא תתעשת במהרה אז יהיה פה משבר פיננסי סטייל אנגליה. מוד'יס הוא גוף בינלאומי אובייקטיבי ונייטרלי שאומר בריש גלי שלמרות שהכלכלה שלנו חזקה, אנחנו כמדינה נמצאים במדרון חלקלק שבסופו ייגרם נזק כלכלי משמעותי לכלל אזרחי מדינת ישראל" אמר בן זאב.
 
"זהו שיקוף של כלכלת ישראל בעיני העולם, אסור לנו להתעלם ממנו. לכן אנו פונים לראש הממשלה ולשר האוצר - דברו עם מוד'יס וחברות הדירוג הבינלאומיות הנוספות ועשו את הנדרש על מנת למנוע הורדת דירוג שתהיה הרסנית לכל מה שנבנה כאן בעמל רב ובכישרון במשך שנים רבות. שום תכנית לחיזוק הכלכלה הישראלית לא תעזור, במידה והדירוג יירד. אם לא יחול שינוי בקרוב - לצערי נגיע לשם על כל המשתמע מכך" סיים בן זאב.
אתמול פרסמו הבנקים הזרים סיטי בנק ומורגן סטנלי המלצות קשות על הכלכלה הישראלית ביום שאחרי החקיקה המשפטית שהופכת את ישראל לדמוקרטיה נכה. בערב פרסמה חברת דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס את התגובה שלה לחקיקה ואמרה כי היא חוששת מהמצב הביטחוני והכלכלי בישראל בשל החקיקה והחלשת המבנה הדמוקרטי בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה