תקשורת ומדיה

"העיר הכי שווה": הקמפיין החדש שיוציא אתכם להצביע

יוזמות אברהם מעודדת השתתפות בבחירות המוניציפליות הקרובות בקרב הערים המעורבות. ההשראה: הצלחת נבחרות הכדורגל הישראליות בקיץ האחרון. ומי הפרזנטור של התשדירים?

מערכת ice |  1
בחירות לראש הרשות המקומית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ארגון יוזמות אברהם, עמותה יהודית-ערבית המקדמת שילוב ושוויון בין יהודים וערבים אזרחי ישראל, הודיע הבוקר (שני) על השקת קמפיין ארצי המיועד לתושבי הערים המעורבות בקריאה להצביע למפלגות תומכות בחיים משותפים תחת הכותרת: "הקול שלי יקבע: העיר שלי שווה"..
 
במסגרת הקמפיין ישודרו תשדירי רדיו בדיבובו של אבי מלר, ויופץ סרטון בקריינותו. מטרת הקמפיין היא לעודד את תושבי הערים המעורבות לתמוך ולדרוש מהמפלגות הרצות בבחירות המוניצפליות להתייחס לאופי הייחודי של הערים הללו - ולהציג תכניות ייעודיות לחיים המשותפים בעיר. הקמפיין מתכתב עם ההצלחה הגדולה של נבחרות הכדורגל הישראליות בקיץ האחרון, אשר בהן מתקיים מרקם של חיים משותפים. בסרטון המוביל של הקמפיין ובתשדיר הרדיו בדיבובו של מלר מתואר יום שגרתי במשרד כשידור ספורט ובסופו אומר מלר: "זה עובד כל כך יפה בכדורגל, למה שזה לא יעבוד בכל התחומים?".

"עיר טובה יותר לכל תושביה". קמפיין עידוד ההצבעה בבחירות המוניציפליות של קרן יוזמות אברהם (צילום: יוזמות אברהם)
"עיר שווה היא עיר טובה יותר לכל תושביה. הערים המעורבות בישראל חוו קשיים גדולים מאז הבחירות האחרונות לרשויות המקומיות", מסרו ביוזמות אברהם. כעת, כשכולנו מרגישים את ההשלכות של התחזקות הכוחות הקיצוניים בעקבות הבחירות הארציות, ישנה הזדמנות להשפיע באמצעות הבחירה הדמוקרטית על המצב בערים אלה. אנחנו קוראים לתושבי הערים המעורבות להצביע למועמדים שמקדמים שוויון בעיר, לטובת חיזוק הערים והיחסים בין התושבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בבחירות לראשות עיריית קריית אונו יש הפתעות
    קריית אונו 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר שהעזה להתמודד לבדה בעימות מול ראש העיר ולאחר שהמתמודדת המובילה מולו הבריזה מהעימות ניראה כי ליאת גרוסמן תמיר משנה מגמה. https://ymag.ynet.co.il/liat-tamir יהי המעניין
    סגור