טלוויזיה

המטבח המנצח הוכרע: חיים כהן ורותי ברודו בהכרעה דרמטית

הזוגות כבר קירבו את חיים לוינסון וקובי אריאלי לניצחון, אבל צמד השופטים הפך את הקערה על פיה והעניק לליאור וספיר נרקיס את הניצחון: "אני גאה בך אשתי, מנצחים את החיים ביחד"

מערכת ice |  8
רותי ברודו, חיים כהן (צילום יוטיוב/ תנובה, לנס הפקות)
הגמר הגדול של "המטבח המנצח VIP" הוכרע הערב (רביעי) אחרי מפגש בין בני הזוג נרקיס לחיים לוינסון וקובי אריאלי שהיה קרב ראש בראש על הניצחון ועל כל הקופה. בתום מותחן, ליאור נרקיס ואשתו ספיר היו הזוכים הגדולים.
שתי הזוגות התבקשו להגיש שתי מנות, האחת עיקרית והאחרונה קינוח. אבל לא רק השופטים רותי ברודו וחיים כהן זכו לטעום את המנות, כאשר לצד הזוגות המודחים את המנות טעמו גם הוריו של ליאור, חנה ודוד נרקיס, ובתו של אריאלי, מנוחה ואחותו לאה.
 
דברים לא הלכו קל בצד אחד של המטבח, כאשר אריאלי טען: "לוינסון מסתובב כמו רוצח, מטורף עם סכין בין השיניים, מקלל, עוד דקה דוקר אותי", לוינסון כעס: "דפקת לנו את המנה, דפקת אותנו ברמות הכי קשות שאפשר לדפוק מישהו. הפיתות הרסו את המנה, נגמר הסיפור". בצד השני, ספיר נרקיס דווקא זכתה למחמאות.
"ספיר יודעת לבשל ברמות הגבוהות ביותר. זו מנה של מסעדה", החמיא חזי דין. ליאון רוזנברג הסכים איתו: "ליאור צריך לכתוב שיר על המנה הזאת. כשפתחתי את הדגים נגלה עולם שלם. זו יצירת אומנות, יצירתיות ברמה מאוד גבוהה. ממש מדהים". בלהה אמרה: "בחיים לא אכלתי כזה דבר, אני מאמצת. היה לי טעים בטירוף. אני חייבת ללמוד את זה, אין לי מילים". מעיין אדם העירה: "זו הייתה מנה מעולה וטעימה, אבל הם יכולים יותר. קצת טחינה ועגבנייה על האש? זאת מנת הגמר שלכם? הם יכולים לעשות יותר טוב מזה, כבר טעמנו".
הנרקיסים הפציצו גם בקינוח שנקרא "קנולי ממרקש", בעוד לוינסון ואריאלי הכינו את "קרמבו ההפתעות", אבל גם הוא נתקל בלא מעט קשיים. לזוגות היו 30 נקודות לחלק על הארוחה. לוינסון ואריאלי קיבלו משאר הזוגות 23 נקודות מתוך 30, והובילו על ספיר וליאור שקיבלו מהם רק 28 נקודות מתוך 30. לחיים ורותי היו 40 נקודות על המנה העיקרית ו-40 נקודות על הקינוח. השופטים בחרו להעניק לליאור וספיר 35 נקודות מתוך 40 על העיקרית. ללוינסון ואריאלי, 32 נקודות. בשקלול הנקודות שקיבלו על הקינוחים, ספיר וליאור הוכתרו כמנצחי העונה עם 94 נקודות.
ליאור נרקיס אמר בסיום: "אשתי, אני הכי גאה בך בעולם. אנחנו זוג מנצח, מנצחים את החיים ביחד, מעבר לתוכנית, אני אוהב אותך כל כך, אני הכי גאה בך בעולם. ניצחת. ניצחנו". ומנגד, "היה כיף, לא הייתי מוותר על זה בשום אופן", סיכם אריאלי, "זה הדבר הכי טוב שקרה בשנים האחרונות, הרפתקה שיהיה מה לספר עליה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הבת של אריאלי מדהימה. גם אחותו. שנונות וחכמות
    מתה על אריאלי 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה שווה לצפות רק כדי להתוודע למנוחה אריאלי ולאחותו לאה
    סגור
  • 7.
    חיים לווינסון
    זורי 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חיים לווינסון שחצן עלוב. כנראה שיפול על הפנים. קוטל כול דבר חוץ ממה שהוא עושה. בא מהישיבה מהדת. ושם המוטו צניעות . אין לא צניעות בכלל בטוח שיפסיד. קובי אמר לך . "אל יתהלל חוגר כמפתח".
    סגור
  • 6.
    המטבח המנצח
    נופר לוי 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזוג נרקיס זה זוג הזוי..כל הרפש שלהם נמצא בחוץ..רגע הם מתגרשים.רגע יחד והכל חשוף. שוכחים שיש להם ילדים באמצע
    סגור
  • 5.
    "שתי הזוגות"??? באמת זה מה שכתבתם? (ל"ת)
    וואו 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    איך פלאפל נהייה גורמה , קשקוש אידיוטי
    דן 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לעניין בכלל שהגיעו לגמר
    סגור
  • 3.
    אריפמטיקה
    דוד 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו לא יודע את המספרים: 28 יותר מ 23
    סגור
  • 2.
    לא
    גא 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אני לא מאמין לתוצאות?
    סגור
  • 1.
    גנבים!!!.
    חנניה בית 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תוכנית כלכך מטומטמת כל כך מבויימת כלכך ??צפויה, תוכנית אוכל שכלל לא רואים בה אוכל, רק מברברים הגיגים כאילו ספונטניים, בגלל הצפיה של הצופים שמשהו הולך לקרות כי לעזאזל, יש פה כל כך הרבה אנשים מקצועיים ומוכשרים על הסט..וסתם , כלום לא קורה חוץ מרייטינג שהתפוצץ למעלה וסכומי עתק שהלכו למשתתפים וזהו...תכלה שנה וקללותיה!!. נ.ב - יש רק דבר אחד שמגעיל יותר ממגעיל..מטבוחה מעורבבת עם טחינה..איך לעזאזל הם אמרו שזה טעים בענק??!!.
    סגור