תקשורת ומדיה

לאן נעלם אייל ברקוביץ'? הסיבה לשתיקה שלו נחשפת

ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי, אייל ברקוביץ', הגיב לשאלות סביב חוסר התגובה של אביו למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה ומלחמת 'חרבות ברזל': "אבא שלי היקר הוא לא בן אדם של אינסטגרם ואין לו טוויטר והוא לא בגיל של טיקטוק, אבא שלי בן אדם של לייב. תתנו לו שעה אחת והוא יגיד את כל מה שיש לו בבטן מיום שבת האחרון. בשבת בערב אתם תראו אותו על המסך"
תום נחום |  15
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
מלחמת 'חרבות ברזל' נמצאת היום (חמישי) בעיצומו של יומה ה-13, לאחר שפרצה בשבת שעברה עם מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על עוטף עזה, אשר גבתה את חייהם של לפחות 1,400 נרצחים ישראלים, לצד לפחות 203 ישראלים שנחטפו ומוחזקים כשבויים ברצועת עזה. לצד העדכונים הבלתי פוסקים בערוצי החדשות השונים, ברשתות החברתיות נרשמת לא מעט ביקורת על מי שמגנים את ישראל על התגובה ברצועת עזה וכמו כן, מי שנמנע מלהתייחס באופן פומבי למלחמה ולמתקפת הטרור הרצחנית של חמאס - אחד מאותם אלו שקולם נשמע פחות מאז שבת שעברה הוא מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי, אייל ברקוביץ', כאשר כעת, מי שהגיב לנושא, הוא בנו, ליאור ברקוביץ'.
ברקוביץ' כתב כך על אביו בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "הרבה אנשים שולחים לי הודעות איפה אבא שלך? למה הוא לא מדבר? מה נסגר איתו? איזה דברן הוא! אז תשמעו אבא שלי היקר הוא לא בן אדם של אינסטגרם ואין לו טוויטר והוא לא בגיל של טיקטוק, אבא שלי בן אדם של לייב, רק תתנו לו שעה אחת, הוא לא רוצה יותר, ביום שישי. לא משנה באיזה שעה, רק תתנו והוא יגיד את כל מה שיש לו בבטן מיום שבת האחרון. אז לכל מי שתהה איפה הוא ולמה הוא לא מדבר הוא בממ"ד כמו חצי מהמדינה, אבל בשבת בערב אתם תראו אותו על המסך".
 
בתוך כך, כזכור, האמירה של שר התקשורת שלמה קרעי בשלישי בראיון בגל"צ לפיה: "שומע 'תתנצלו, תקחו אחריות, תבקשו סליחה'. על מה?", הביאה עליו ביקורת חסרת תקדים וקריאות להתפטר. כאשר לצד אופירה אסייג, שטענה שקרעי הוא 'הראשון שצריך לעוף הביתה', גם ליאור ברקוביץ', בנו של אגדת הכדורגל ושותפה של אסייג לשידור, אייל ברקוביץ', יצא בחריפות נגד קרעי.
ברקוביץ' הבן התייחס לדבריו של קרעי בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו וכתב: "קרעי אתה חתיכת אפס. ביבי אני מבקש ממך דבר אחד, כשאתה מחזיר את כל החטופים, מקווה שלא תיתן להם מחבל אחד, אבל אם כן תיתן גם את קרעי. זה שונא ישראל זה".
 
השר ניסה להבהיר: "אני מתנצל! חלילה לא הייתה כוונתי להישמע גס רוח או להתנער מאחריות. להיפך! מיד הוספתי שברור שיש לנו אחריות כהנהגה. כוונתי היתה למה צריך לעסוק בכך בזמן המלחמה. זה היה המשך המשפט. אני מצר על כך שכשלתי בלשוני ושאנשים יקרים וכואבים נפגעו ממני".
 
עוד הוסיף: "זה הציטוט המלא למעוניינים בכך: "אני שומע את השאלה הזו, תתנצלו, תקחו אחריות, תבקשו סליחה, על מה? בשביל שמישהו באולפן יהיה מרוצה? מה הטעם לומר אמירות כאלו עכשיו בזמן המלחמה? ברור שיש כאן אחריות של ההנהגה. ברור שיהיה כאן תחקיר עד הפרט האחרון. הכל יבוצע. זה הזמן להיות מאוחדים, לחזק את העם שלנו".

כאמור, מי שלא ממש התרשמה מדבריו של קרעי היא מגישת קשת 12 אופירה אסייג שכתבה: "מנותק, אתה הראשון שצריך לעוף הביתה!!!! מתנצל? אלפים נרצחו, נשים נאנסו, מאות נחטפו, נקברו, תעוף מאיתנו".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אייל ברקוביץ
    חני 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל אתה חסר תחזור
    סגור
  • 12.
    אופירה
    טראס 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן הכל בגללך ובגלל ברקוביץ אתם החלשתם את הצבא ואת כוח ההרתעה אתם בדברי בלע שלכם נגד המדינה והממשלה אתם וכל השמאל ההזוי חיזקתם את החמס ונתתם להם את האומץ לעשות את הטבח הנורא הזה אתם הייתם הרוח הגבית של החמס נכון גם הניה אומר וגם משעל אומר למעשה כל החמס אומר שאתם הייתם אלו שחיזקת את רוחם לעדות את מה שהם עשו לכן אתם צריכים לשלם את המחיר ולא קרעי ולא אף אחת מהממשלה רק אתם
    סגור
  • 11.
    ברקוביץ
    עירית 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד חלול שמחשיב את עצמו למשהו . בגללך ובגלל הנבובה שאיתך גרמתם ועודדתם את הקיטוב בעם ואת הסירוב והמרי בעם.חבורת זבל הדם של הנרצחים על הידים שלך ודל אופירה
    סגור
  • 10.
    ברקוביץ ואופירה
    יצחק 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    פתאום משנים כיוון הרי אתם אופירה וברקוביץ אתם עוכרי ישראל הלא כל האסון שפקד אותנו הוא תוצאה של מה שאתם קידמתם את השסע של עם ישראל אתם וכל האג'נדה שלכם קידמתם והובלתם ואלו התוצאות הדם השפוך של עם ישראל על ידיכם ה'י,וא אתכם חשבון וגם עם ישראל יבוא אתכם חשבון
    סגור
  • 9.
    2 אפסים
    מיקי 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תישאר שם יא אידיוט..והלוואי וגם את היית נעלמת לנו מהחיים יא מפלצת אופירע
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מחפשי האשמים
    מוקי 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה שמישהו יתנצל על משהו ישן הרי כל המנהיגים שלפני שותפים אולי תפנו גם אליהם מה שאני רואה זה התקפה והכלל הידוע אומר שההגנה הכי טובה זה התקפה אז עדיף ששני הצדדים ישתקו בעת הזו
    סגור
  • 7.
    קרעי
    דודו 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך לך לך לא יכולים יותר לסבול את הפרצוף שלך אדם קטן ונקלה איך הגעת לכנסת?עוכר ישראל
    סגור
  • 6.
    קרעי
    אבי גליק 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם צר מוח. מי נתן לו את התואר דר׳. גם אותו צריך להעמיד לדין . על שחיתות. איך הוא לא ראה את המורסה הזו? גם שסניק, נראה כמו הצרות של שרה. ומתנהג כמו אחרון הליצנים בקרקס של הממשלה הזו
    סגור
  • 5.
    קרעי שקרן פתולוגי ועובד בעיניים כמו הנאשם בשוחד (ל"ת)
    ישראלי 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    ברקו הוא חלאת אדם שעלה לו השתן לראש.
    יוסף 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ברקו תמך בהפרדת עם ישראל ליהֶדה וישראל וזה לא ישכח לו לעולם.
    סגור
  • טיפש אחד
    אבי 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסחי והזוהמה עופף את כל הסובבים את הנאשם העבירות שוחד מרמה והפרת אמונים. וצריך להוסיף לזה הפקרת המונים. וסיוע לרצח
    סגור
  • 3.
    נעל
    חגית 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עדיף שהנעל והערסית בשקט זוג חלול חסר הבנה רק פרובוקציות וסיכסוך יום מקללת יום מתפללת יום עושה כישופים אבל מה שבטוח כל היום מחפשת צומי אופירע וברקו סתום והבן עולה עליו בטימטום
    סגור
  • 2.
    אסייג וברקוביץ
    ענבל מנור 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברוב הפעמים שאני שומעת אתכם אני מסכימה ומזדההעם דבריכם. לפעמים צורמת לי הבוטות, הרמת הקול ושאתם נכנסים או לא נותנים למרואייןנת שלכם לסיים את דבריהם.
    סגור
  • 1.
    אופירה אסייג לראש ממשלה!
    אני 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה בסך הכל צריך?? מישהו עם קומון סנס
    סגור
  • חחח מי יקח אותה ? (ל"ת)
    אני 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור