תקשורת ומדיה

מי דואג לאישה ולילדים? תרומה מפתיעה של אנשי עסקים מארה"ב

היזמים יוסף המר ודוד הגר, התומכים הגדולים של עמותת "נצח יהודה", מספקים חופשות ופעילויות הפגה עבור משפחות הלוחמים שנמצאות בעורף. אם לחמישה שבעלה גויס "זאת החופשה הכי נחוצה שהייתה לי"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)

נועה וירון, הורים לחמישה ילדים, מתגוררים באחד הישובים הקהילתיים בצפון הארץ, כבר בשבת בבוקר בשעה 10:00 הקפיצו אותו מהיחידה להגיע ולעזור במשימה הלאומית להגנת הארץ. נועה נותרה לבדה עם חמשת ילדיה בבית, "זאת חרדה מאד גדולה כי מה שקרה לנו בשביעי לאוקטובר, לא דומה לשום מערכה שהייתה עד היום, החרדה ממחבלים שמסתובבים ברחובות ופרוצים לבתים  כשהמאבטח האישי שלי לא בבית זה יותר מלחיץ". סיפרה נועה.
כדי לשמור על שפיות היא החליטה שלא לצפות בטלוויזיה או לצרוך חדשות כשהיא מציינת לטובה את שכניה שהתגייסו לעזור לה בכל מה שצריך, בין אם זה בני נוער שפירקו לה את הסוכה ועשו קייטנות לילדים, ארוחות חמות, ובעיקר התחושה שהיא לא לבד. לדבריה, הילדים בערב חוששים ללכת לישון, הכל צף בשעות הערב ויש לה מסר אחד שנראה לנגד עיניה ועל כך היא מוכנה לשרוד את התקופה הזאת בשביל המדינה "עם ישראל מתאחד בשעות חירום, הלוואי ונהיה כך בשוטף ביחד. הלוואי. אמן".

בסוף השבוע האחרון, נועה הגיעה ביחד עם עשרות בני משפחה של לוחמי היחידה לשלושה ימים בבית מלון בתרומת אנשי העסקים יוסף המר מלונג איילנד, דוד הגר, מלוס אנג'לס, מהתומכים הגדולים של עמותת "נצח יהודה" ואלי פרל כשמטרתם היא לתת רוגע ללוחמים הנמצאים בכל גבולות המדינה והותירו את בני המשפחה מודאגים בעורף. נועה הוסיפה ואמרה ששלושת ימי החופש שקיבלו "זאת החופשה הכי נחוצה שהייתה לי. קצת אוויר לנשימה, זה נותן לנו חיזוק ענק ואפילו עצם העובדה שמישהו חשב עלינו".

(צילום: יח"צ)
"אנחנו תורמים כל הזמן לחיילים, אבל יש את החיילים בעורף שאלו בני המשפחה וחשוב שגם הם יהיו חזקים", אמר דוד הגר. בימים אלו הודיעו אנשי העסקים כי בכל שבת ועד לסיום הלחימה הם מתכוננים לפנק עשרות משפחות של לוחמים כשמידי שבוע יוציאו בני משפחה של יחידה אחרת להתאווררות וריענון בבתי מלון. "כשהעורף חזק, הלוחמים יכולים להילחם בשקט ולנצח", סיכם הגר את הרציונל שעומד מאחורי היוזמה לאירוח משפחות הלוחמים.
אנשי העסקים ציינו לטובה את רשת פתאל שנרתמה ועזרה בכל מה שצריך לטובת בני המשפחות של החיילים ותושבי עוטף עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה