תקשורת ומדיה

אברי גלעד וארז טל באמבוש: מה עשו לברהנו טגניה?

אברי גלעד וארז טל השמיעו לכתב חדשות 12, ברהנו טגניה, את השיר המפתיע שנכתב עליו, כאשר הכתב הגיב בצחוק מתגלגל בשידור חי: "אני שמח שאנשים גם מצליחים למצוא את ההומור במצב הזה"
תום נחום |  1
ארז טל, אברי גלעד, ברהנו טגניה (צילום מסך קשת 12, פייסבוק)
מלחמת 'חרבות ברזל' נכנסה היום (שני) ליומה ה-17, כאשר בעוד עם ישראל כולו עוד מתקשה להתאושש מהזוועות ממתקפת הטרור הרצחנית של חמאס שגבתה את חייהם של לפחות 1,400 ישראלים, לצד 212 חטופים שנלקחו לרצועת עזה, יש מי שמנסים להרים, גם אם במעט, את המורל הלאומי ולהעלות חיוך על הפנים בתקופה הלא פשוטה שעוברת על מדינת ישראל, כאשר כעת, כתב חדשות 12, ברהנו טגניה, נמצא במוקד, כאשר ברשתות החברתיות פורסם עליו שיר על פי הלחן של 'כל בוקר' של משה פרץ, כאשר המילים הוחלפו לכבוד כתב חדשות 12 ל'מה שיש לי בעולם הזה זה רק ברהנו טגניה'. 
אמש (ראשון) במהלך השידור של אברי גלעד וארז טל בקשת 12, השניים השמיעו לטגניה את השיר המדובר שנכתב לכבודו, בעוד הכתב הגיב בצחוק מתגלגל בשידור וסיפר: "מה אפשר להגיד? אנשים יצירתיים מאוד ואני בטוח שישירו את זה עכשיו בכל מקום. אני שמח שאנשים גם מצליחים למצוא את ההומור במצב הזה".

כזכור, כל זאת לאחר שבשבוע שעבר טגניה הגיע לראיין את הלוחמים של משמר הגבול באשדוד והצליח, במפתיע, להרים את המורל עוד יותר. לוחמי החטיבה לביטחון פנים של מג"ב הרימו את טגניה ונשאו אותו על כתפיהם תוך שהם חוגגים איתו תוך שירת 'אל תירא ישראל', מה שהפתיע אפילו את טגניה עצמו, שהודה בשידור כאשר הוא מחויך ומשועשע למדי מהסיטואציה תוך שהוא עונה לעופר חדד שבאולפן: "לזה לא ציפיתי, תקשיב. תשמע, הלוחמים פה, וואו, וואו, זה המצב רוח שיש פה. אנחנו מסתובבים בכל מיני בסיסים ועמדות, הלוחמים חדורי מוטיבציה והאזרחים מבשלים ללוחמים ומחזקים אותם. אנחנו נטענים מהאנרגיות של הלוחמים כאן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארז טל הפך לשמאל קיצוני מביך שכל מילה שלו צינית וארסית
    B 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם פעם ארז היה כביכול הראש מאחורי הצמד כביכול,ואף נקרא פעם" גאון", היום יותר מתמיד ובפרט שהם ביחד, רואים את הפער האינטלקטואלי בין השניים.ארז נשמע כמו צייצן מביך מבית היוצר של בן כספית ושותפיו בחדשות 12, לעומת אברי שנראה ונשמע שקול הגון ואינטליגנט, בעל מחשבה עמוקה והיגיון מול ארז שנשאר ומתיימר להיות ליצן הכיתה.הגיע הזמן להתבגר .ארז חושב שהוא עדיין בתכנית יומית של מה יש. ההבנה שלו היא אולי מאית במקרה הטוב מהקילומטראז של אברי בכל תוכניות הבוקר ואלפי המרואיינים שיצרו אצלו תמונה אמיתית ולוגית של כל הנעשה פה.ארז נשאר ליצן הכיתה שמחפה עדיין על ביטחון עצמי נמוך.
    סגור