תקשורת ומדיה

חיים לוינסון ספג האשמות להטרדה מינית וסחיטה: סערה בטוויטר

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון תקף את עיתונאי 'ישראל היום' יהודה שלזינגר וחטף: "תגיד, אחרי שאמילי עמרוסי טענה שהטרדת אותה מינית, אחרי שאביגדור ליברמן סיפר שסחטת אותו אתה עוד מראה את הפרצוף שלך בפומבי בלי להתבייש???"
תום נחום |  2
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
בעוד מדינת ישראל עדיין ממוקדת במלחמת חרבות ברזל, שנכנסה היום (חמישי) ליומה ה-34, יש מי שעדיין עוסקים דווקא בפוליטיקה קטנה ומחפשים אשמים, לא רק בכל הנוגע למחדל הגדול במתקפת הפתע הרצחנית של מחבלי חמאס, שגבתה את חייהם של לפחות 1,400 קורבנות שנרצחו, כאשר לצד זירת הקרב העיקרית של צה"ל ברצועת עזה, אמש (רביעי) יצא לדרך קרב נוסף בטוויטר (X.COM) בין כתב 'ישראל היום' יהודה שלזינגר לבין עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון, שניהם אגב כבר גרמו בעבר לסערה בוויכוח שהתלהט באולפן 'חדשות הבוקר' של ניב רסקין בקשת 12.
תחילה, שלזינגר פרסם הקלטות של שר האוצר סמוטריץ' וכתב בטוויטר: "בלעדי. הקלטות של סמוטריץ'. על עובדיו באגף התקציבים: "לא מבינים שצריך להשתחרר מתפקיד הגזברים. אנחנו במלחמה. שחררו את הכסף." מגלה: אחרי סאגת שפיגלר גם הפרויקטור הנוכחי לא קיבל אישור להתחיל לעבוד. "פקידים, רגולציות ומשפטנים מוציאים לנו את הנשמה עם כפית" "הורגים אותי הנציבות, היועצים המשפטיים, ועדות ומה לא. אני לא אומר את זה לציבור, לא יוצא עם זה החוצה כי הציבור לא רוצה כרגע תירוצים. לא מחפש לגלגל אחריות על אף אחד. אני אחראי. אני יתן דין וחשבון". על תקציב לזק"א: התחילו לספר לי סיפורים על מבחני תמיכה ושיגידו בכמה גופות הם טיפלו, כמה ק"מ הסיעו כל גופה וכמה ניילון השתמשו. השתגעתם?".

לוינסון הגיב ותקף: "יהודה ידידי, כדי שיקחו את ההקלטות האלה ברצינות פעם הבאה כמה עצות: א. מצחיק שאתה מביא הקלטות של שר שאתה כבר חודש מסביר כמה הוא עובד מדהים. ב. תנסה שהמשפטים שהוא אומר יוציאו גם אותו קצת רע. ג. פחות איכות. בפילהרמונית אין כזה סאונד משובח".
שלזינגר הגיב בזעם גדול וגרם לסערה: "תגיד, אחרי שאמילי עמרוסי טענה שהטרדת אותה מינית, אחרי שאביגדור ליברמן סיפר שסחטת אותו אתה עוד מראה את הפרצוף שלך בפומבי בלי להתבייש???", כאשר לוינסון הגיב בעוקצנות: "אף אחד לא מת מקצת קלאס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיים לווינסון הזה צריך טיפול דחוף
    ימיני 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    של פלוגת לה-פאמיליה! אחרי הפיגועים ההסברתיים הבודניים שהוא עושה הסמולני המגעיל הזה. אני חושב שלאנשים כמוהו שיש השפעה יש גם אחריות וצריך לשאת באחריות ובעונשים שבאים כאשר משתמשים בהשפעה לרעה.
    סגור
  • 1.
    למה זה הגיוני שהוא מייצג את ערוצי השמאל
    דודי א 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי ידוע לו שככה לא יחקרו אותו. לכן גם אולמרט פתאום עבר צד גם ברק מככב היום. כל מי שמלקק לשמאל מוגן
    סגור