השוק

עלייה ברווחי yes; ממשיכה לצמוח בפעילות הסיבים

מספר מנויי הטלוויזיה של yes עומד נכון לסוף הרבעון השלישי של השנה על 576 אלף; החברה צמצמה ב-7% את ההוצאות התפעוליות שלה וזה הביא אותה לאיזון תזרימי; מתחילת השנה הסתכם התזרים החופשי של החברה ביותר מ-20 מיליון שקל
ניצן כהן | 
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר)
חברת הטלוויזיה הרב-ערוצית yes הצליחה ברבעון השלישי של השנה להגדיל את מצבת לקוחות הטלוויזיה ל-576 אלף. יחד עם זאת החברה מצליחה לחבר יותר לקוחות לשירותי הבנדל (אינטרנט בסיבים וטלוויזיה רב-ערוצית) ולצמצם את הוצאות רכש המדיה וזה מה שעושה את ההבדל בשורה התחתונה של החברה השנה.
מנתוני החברה עולה כי  ההכנסות ברבעון השלישי של השנה הסתכמו בכ-328 מיליון שקל, עלייה של כ-4.1% אשר נבעה מצירוף לקוחות לחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים לצד שיתופי פעולה בינלאומיים בתוכן. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכמו בכ-993 מיליון שקל, עלייה של כ-4.9%.
 
הרווח הנקי המתואם הסתכם ברבעון החולף בכ-40 מיליון שקל (דומה לרווח הנקי), לעומת כמיליון שקל ברבעון המקביל, שיפור של כ-39 מיליון שקל. הרווח הנקי המתואם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכם בכ-75 מיליון שקל, לעומת כ-16 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
ה-EBITDA הסתכם בכ-76 מיליון שקל, עלייה של כ-65.2%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-76 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם – 23.2%), עלייה של כ-61.7%. ה-EBITDA המתואם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכם בכ-198 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם – 20%), עלייה של כ-28.6%.
מספר מנויי טלוויזיה נכון לסוף הרבעון עומד על כ-576 אלף לקוחות, עלייה של אלף לקוחות מהרבעון המקביל.
התזרים החופשי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכם בכ-21 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים חופשי שלילי של כ-22 מיליון שקל בתקופה המקבילה. התזרים החופשי ברבעון היה מאוזן, בהשוואה לתזרים חופשי שלילי של כ-36 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור בתזרים החופשי נבע משיפור בתוצאות העסקיות ומפערי עיתוי בהון החוזר ובהשקעות. ההוצאות התפעוליות הסתכמו בכ-293 מיליון שקל, ירידה של כ-7%.
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון yes אמר עם פרסום הדו"חות כי "התוצאות הכספיות שלנו מראות כי המיקוד העסקי שלנו בחברות ממשיך להוכיח את עצמו. yes צומחת בהכנסות ובכל מדדי הרווחיות, על אף התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה, הודות למיקוד שלנו בתחום הסיבים, אליו הצטרפו עד כה כ-32 אלף לקוחות, וכתוצאה משיתופי הפעולה עם ענקיות התוכן הבינלאומיות. אנחנו ממשיכים להוביל את שוק הטלוויזיה על גבי אינטרנט עם כ- 383 אלף לקוחות המהווים כ-67% ממצבת הלקוחות שלנו היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה