תקשורת ומדיה

אוהד בוזגלו וכוכבת הרשת טל הרוש מפרידים כוחות

כתב הרכילות ערן סוויסה, פרסם היום (ראשון) כי כדורגלן העבר אוהד בוזגלו ובת זוגו כוכבת הרשת טל הרוש ניתקו את הקשר ביניהם לאחר שבחרו לבצע הפלה. אוהד בוזגלו: " אי אפשר להיפרד ממשהו שהוא לא קיים. אין ולא היה בנינו שום דבר מעבר לחברות"

מערכת ice | 
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
בפוסט באינסטגרם של כתב הרכילות ערן סויסה, נחשף כי כוכב הרשת וכדורגלן העבר, אוהד בוזגלו וכוכבת הרשת טל הרוש ניתקו את הקשר ביניהם לאחר מערכת יחסים מאוד מתוקשרת שהעלתה תהיות רבות. הרוש חשפה כי בתחילת הקשר נאלצה לעבור הפלה, לאחר שגילתה כי נכנסה להיריון מבוזגלו. בעקבות, כך החליטו השניים שלא להמשיך את ההיריון ולבצע הפלה.
היום (ראשון), החליטו בוזגלו והרוש להיפרד ולסיים את מערכת היחסים שלהם. כזכור, השניים הכירו לפני חמישה חודשים והופעתם הזוגית באירועים מתוקשרים וברשתות החברתיות עוררה תהיות רבות בין היתר בשל פער הגילאים הגבוה. כוכבת הרשת טל הרוש אישרה את הידיעה כי השניים מפרידים כוחות ובוזגלו מסר בתגובה כי הקשר בין השניים היה חברי בלבד: ״אני מעולם לא הייתי בזוגיות עם טל הרוש ואמרתי את זה בכל מקום אפשרי. אי אפשר להיפרד ממשהו שהוא לא קיים. אין ולא היה בנינו שום דבר מעבר לחברות".

עוד הוסיף בוזגלו כי: "לא היה לי שום הסכם איתה ולא היה לי שום עניין להגדיר איתה את הקשר החברי והספונטני שהיה בנינו. היא רצתה להוציא את הרגשות שלה אליי בתקשורת ומבחינתי לא הייתה בעיה. בשבילי היא הייתה חברה טובה ולא יותר וגם את זה תמיד אמרתי. אני בחור פנוי וכולם יודעים את זה".
עוד הדגיש בוזגלו כי "הבחורה היחידה שהייתה בת זוגי הייתה מריה ונפרדנו לפני חודשים חודשים ומאז אני רווק. טל עברה הפלה ממש כשהכרנו ועזרתי ותמכתי בה באהבה. מעולם לא הוכח לי שההיריון הוא ממני״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה