תקשורת ומדיה

מתחרה ב'מיס יוניברס': "אם אגנה את חמאס, יפטרו אותי"

אתמול (ראשון) התקיים הגמר של תחרות מלכת היופי ה-72 מיס יוניברס 2023 באל סלבדור. אושיית הרשת אמילי אוסטין ומלכת היופי של ישראל לשנת 2021 נועה כוכבא, ניסו בכל כוחן שהמתחרות והנהלת התחרות יגנו את הטבח ב 7 באוקטובר, אך ניתקלו בסירוב והתעלמות

מערכת ice |  1
מיס הולנד ריקי ואלרי קולה (צילום אינסטגרם rikkievaleriekolle)
אתמול (ראשון) התקיים הגמר של תחרות מלכת היופי ה-72 מיס יוניברס 2023 באל סלבדור. אושיית הרשת אמילי אוסטין,ומלכת היופי של ישראל לשנת 2021 נועה כוכבא ניסו לגרום למתחרות לגנות באירוע את טבח ה-7 באוקטובר. 
"בהתחלה הרבה מהבנות אמרו לי שהן בעניין, אבל אז התחרטו כי 'היח"צ אסר עליהן'", אמרה כוכבא והוסיפה: "מישהי כתבה לי במפורש שאם היא תתבטא יפטרו אותה או שהיא תקבל איומים מארגוני טרור". 
לפי דניאל אדלסון, כתב YNET בניו יורק, הזוכה מניקרגואה, שיניס פאלאסיוס, הפכה למועמדת הראשונה ממדינתה לענוד את הכתר, מיס פקיסטן צעדה בבורקיני במהלך תחרות בגדי הים, מיס נפאל הייתה המתמודדת הראשונה שמתהדרת במידות גדולות, מיס קולומביה ומיס גואטמלה הן האימהות הראשונות ומיס פורטוגל הייתה המתמודדת הטרנסג'נדרית הראשונה שדורגה בין 20 המקומות הראשונים.
תחרות מיס יוניברס ממצבת את עצמה כסמל לאחווה ולסולידריות כלל עולמית, למען שוויון וזכויות אדם. לדוגמה, כשפרצה המלחמה באוקראינה התחרות כולה נצבעה בצבעי כחול צהוב ואף עזרה במימון תרומות עבור המדינה. מעניין לראות שבכל הנוגע למתקפה בארץ ב-7 באוקטובר ולקריאה להשבת החטופים - התחרות סירבה להתייחס.
נועה כוכבא, אמרה לPPLUS: "שלחתי להם דברים על הטבח, שיראו. אני רואה שהן קוראות אבל אף אחת לא מגיבה, עד שמישהי ממש יצאה עליי ואמרה שכל מה שקורה זה באשמת ישראל כי היא עושה רצח עם".
עוד הוסיפה: "זה כואב במיוחד כי כל הבנות האלה היו כאן איתי בארץ. אפילו עשינו יחד קידוש בשבת. כולן כל כך התרגשו לשמוע שבצה"ל משלבים בנות בתפקידי פיקוד, ונדהמו לראות את הדו קיום הזה שלא ראו מעולם בין ערבים ליהודים שעובדים זה לצד זה. אפילו במלון שבו שהינו באילת. אז איך זה שאחרי אירוע כזה של חוסר אנושיות פתאום כולן נעלמות?".
 
אוסטין מפנה את האשמה גם אל המשתתפות שלא משמיעות את קולן: "חמש מהבנות שאני בעצמי בחרתי כמנצחות העלו פוסטים אנטי ציוניים. הן הפסיקו רק אחרי שאני פניתי אליהן. הן לא יודעות מה הן עושות, הן כותבות ומשתפות רק כי זה טרנדי עכשיו לצאת נגד ישראל". מארגון מיס יוניברס טרם נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשישראלים שמספרים בעולם שאנחנו עושים רצח עם אז למה שהן
    שלומית 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שהבנות האלה יחשבו אחרת ? כשישראל לא עושה הסברה שהפלסטינים האלההם בני מהגרים מ150 שנה אחרונות שהגיעו כמהגרי עבודה ממדינות ערב השכנות , אז למה את מצפה ? מישהו טרח לספר בעולם שבעזה גרו קהילות של יהודים גם לפני מאתיים ושלש מאות שנים ובקושי היו שם מוסלמים ? אפילו ישראלים בקושי יודעים את האמת על עזה ! אז למה את מצפה ? קודם תשכנעי את הישראלים שפה שאנחנו לא כובשים , ואחר כך תשכנעי את הגויים בחו"ל !
    סגור