תקשורת ומדיה

זה נגמר: כוכב "יומני הערפד" ואושיית הרשת הישראלית נפרדו

הכוכב האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק ואושיית הרשת ליה נגה נראו בחודש האחרון מאוהבים מתמיד, אך כעת נודע כי הזוג החליט להפרד

מערכת ice | 
בוזוליק (צילום ויקיפדיה)
השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק, כוכב הסדרה “יומני הערפד", הגיע בעיצומה של המלחמה בארץ על מנת להפיץ למיליוני עוקביו סרטוני הסברה מהשטח למען ישראל. בין לבין, לא הזניח גם את חיי האהבה שלו. 
השחקן ואושיית הרשת, יצא עם  הדוגמנית והאקסית של ג'וזי זירה ותום חיימוב, ליה נגה. השניים הסתובבו לא מעט ביחד ופיתחו מערכת יחסים פוטוגנית במיוחד. אך לאחרונה נשאל בוזוליק האם הוא עוד בזוגיות עם הדוגמנית, והוא ענה: "לא, אנחנו לא ביחד, זה לא מסיבה כלשהי, זה מהחלטה, שנינו החלטנו את זה. פשוט החלטנו שעדיף לנו להיות חברים". 
כזכור, ב-27 באוקטובר 2023, בזמן מלחמת חרבות ברזל, הגיע בוזוליץ' לביקור הזדהות במדינת ישראל. במהלך ביקורו פרסם פוסטים רבים בנושא הטרור הפלסטיני ומתקפת הפתע על ישראל ברשתות החברתיות ואף התראיין על כך בתקשורת הישראלית. זמן קצר אחרי שנחת, הוא נסע לזירת נפילת רקטה בתל אביב והעלה לרשתות החברתיות תמונה של בניין שנפגע בפגיעה ישירה. 
בזמן ביקורו אמר בראיון: "הפלסטינים, והפרו פלסטינים מפיצים שקרים כי הם לא מאמינים בתנ"ך ולא מכירים בעובדה שישראל זו המולדת של העם היהודי. העולם מצידו גם כבר לא מכיר את המקורות, אז הוא מאזין לשקרים האלה ומאמין להם. אבל אסור לנו לוותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה