תקשורת ומדיה

השערורייה ממשיכה: קניה ווסט מופיע עם שירו האנטישמי בדובאי

מעורר סערה: לאחר שהראפר קניה ווסט ששחרר את הסינגל החדש Vultures, הוא נצפה מופיע עם השיר בדובאי לצד הזמר כריס בראון. נזכיר כי חלק ממילות השיר החדש הן: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק ז***תי כלבה יהודייה".

מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
קניה ווסט שוחה בשערוריות בזמן האחרון. לאחר שפגש בשבוע שעבר הראפר במלון פאר בדובאי את הארלי פסטרנק, מאמן הכושר שלו לשעבר, ועורר סערה כשקרא לאבטחת המלון בטענה כי המאמן "עוקב אחריו". הלילה (שבת) באותו מלון בדיוק, קניה ווסט הופיע בהופעה אינטימית עם כריס בראון. השניים שרו את שירו החדש כשחלק ממילותיו: "איך אני אנטישמי? הרגע ז***תי כלבה יהודיה"
נזכיר כי בשישי שעבר יצא ברדיו של שיקגו השיר Vultures של הראפרים קניה ווסט, טיי דולה סיין וליל דורק. השיר עורר מהומה וספג ביקורות רבות בעיקר של יהודים ברחבי העולם שמחו על המשפט הגזעני ששילב במילות השיר.
 
זוהי לא הפעם הראשונה שווסט הצהיר על נטיותיו האנטישמיות. נזכיר שב-2022 הוא התראיין לפודקאסט של אלכס ג'ונס ושם אמר כי הוא "מוצא דברים טובים בהיטלר", וטען שצריך להפסיק "להשמיץ את הנאצים". לאחר שעורר שערורייה בקרב הציבור,  הוא נחסם ברשתות החברתיות ביניהן באינסטגרם ובטוויטר. כמו כן, חברות כמו אדידס, בלנסיאגה ועוד ביטלו את שיתופי הפעולה המסחריים שלהן איתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה