תקשורת ומדיה

שר התקשורת שלמה קרעי: "שהפקודה המיותרת הזו לא תעכיר את רוחכם"

לאחר שדרש האלוף פיקוד דרום פינקלמן מלוחמי צה"ל למחוק את כל כתובות הגרפיטי שריססו על מבנים פלסטיניים ברצועת עזה, שר התקשורת שלמה קרעי חיזק את הלוחמים: "העם כולו איתכם - מתפלל לניצחונכם במלחמה"

מערכת ice |  3
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול (רביעי), שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד) התייחס לפקודה שצה"ל העביר ללוחמים הדורשת מהם לכסות את מאות כתובות הגרפיטי שריססו על מבנים פלסטינים ברצועת עזה. בחשבון הטוויטר שלו, חיזק השר קרעי את לוחמי צה"ל הפועלים בעזה בימים אלו וכתב: "תמקדו את רוח הגבורה שלכם בעיקר – בחיסול האויב ובהשבת החטופים ותשובו לשלום מעוטרים בכתר ישועה ובעטרת ניצחון".
צה"ל דרש מהלוחמים הפועלים ברצועת עזה למחוק את כתובות הגרפיטי שריססו על מבנים פלסטיניים עליהם הופיעו בין היתר, הקדשות לישראליים שנרצחו, אהדה לקבוצות כדורגל, התבטאויות על חזרה לגוש קטיף ואף כתובות פוליטיות. בין הכתובות הפוליטיות שרוססו על מבנים, הופיעו הכתובות; "בן גביר צדקת, סליחה", "גוש קטיף, חוזרים הביתה" ו"לא נשכח ולא נסלח". אותה פקודה יצאה לפועל, בהנחייתו של אלוף פיקוד דרום ירון פינקלמן שדרש למחוק את כל הכתובות הפוליטיות שרוססו על ידי לוחמי צה"ל בימי המלחמה. 
בעקבות כך, אתמול (רביעי) התייחס שר התקשורת להחלטת פינקלמן ופרסם בחשבון הטוויטר שלו כך: "לוחמי צה״ל היקרים לנו מאוד מאוד, שהפקודה המיותרת הזו לא תעכיר את רוחכם. העם כולו איתכם - מתפלל לניצחונכם במלחמה. תמקדו את רוח הגבורה שלכם בעיקר - בחיסול האויב ובהשבת החטופים, ותשובו לשלום מעוטרים בכתר ישועה ובעטרת ניצחון. ״כִּי ה׳ אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם״. עם ישראל חי".
כאמור, אלוף פיקוד דרום ירון פינקלמן התייחס לכתובות הגרפיטי שריססו לוחמי צה"ל על מבנים פלסטיניים בעת לחימתם ברצועת עזה ודרש מהלוחמים למחוק את כל הכתובות. אותה פקודה, עוררה סערה רבה במערכת הפוליטית ואף גררה את תגובתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר
במכתב לשר הביטחון יואב גלנט, כתב בין היתר בן גביר: "לאור הדברים, אני קורא לך להורות למפקדי הצבא לבטל את ההנחיה המקוממת, ולנצל את הזמן על מנת את הלוחמים להמשך המערכה, בעוצמה גדולה יותר ובכל רחבי הרצועה, כדבריך". תגובת צה"ל על פקודת האלוף פינקלמן, לא איחרה להגיע ונמסר כי מדובר במשימה ערכית כיוון שהכתובות גרפיטי רוססו בניגוד לפקודות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אידיוט
    יב 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלוף פיקוד הדרום ירון פינקלמן אידיוט אמיתי. אין לו במה להתעסק עכשיו? אין לו מלחמה על הראש? בכתובות גרפיטי הוא מתעסק עכשיו. איפה הוא היה ב .7.10 כשהכתובת (ולא גרפיטי אלא דם) הייתה על הקיר?
    סגור
  • שתה אספרסו ואכל קוראסון שקדים בבית שלו ברעננה (ל"ת)
    חן 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חיילי צה״ל הגיבורים מחזקים את ידיכם, הפקודה
    שלומי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנתנה על ידי צה״ל מקוממת במיוחד כאשר החיילים עדיין בתוך החזית ושנית זה מעודד אותם וגורם למוטיבציה. אין כאן עברה פלילית ולא עברה על חוק בינלאומי. הפקודה קטנונית ומראה על עובדה אחת, עדיין הקונספציה הישנה חיה ובועטת ויש כאלה שלא עשו סוויץ ורואים את התמונה האמיתית, במקום לעודד את החיילים מצא לו זמן להתעסק במחיקת גרפיטי, פשוט הזוי!!!!
    סגור