תקשורת ומדיה

חבר כנסת מהליכוד: "מזעזע שרעיונות כאלה מחלחלים לשיח הציבורי"

על רקע תמיכה של רבים בכלי התקשורת ובכנסת בנוגע לשחרור כל המחבלים תמורת כל החטופים, חבר הכנסת משה סעדה יצא במסר תקיף וברור בחשבון הטוויטר שלו: "מבצעי הטבח לא יראו אור יום"

מערכת ice | 
משה סעדה (צילום פייסבוק/ משה סעדה)
אתמול (רביעי), התייחס חבר הכנסת ממפלגת הליכוד, משה סעדה להצעה הנתמכת על ידי פוליטיקאים וכלי תקשורת רבים הנוגעת בהחזרת "כולם תמורת כולם", בעקבות עסקת שחרור החטופים עם ארגון הטרור חמאס. בחשבון הטוויטר שלו, תקף ח"כ סעדה את התומכים בעסקת שחרור כל המחבלים תמורת כל החטופים וכתב: "עכשיו מדברים על 'כולם תמורת כולם', מי שאומר את זה מבין מי הם אותם כולם?".
על רקע עסקת שחרור החטופים אשר תמורתה ישוחררו אסירים ביטחוניים, בהם נשים וקטינים, התייחס ח"כ סעדה לקולות העולים בכלי התקשורת ובכנסת אשר תומכים בשחרור כל המחבלים תמורת שחרור כל החטופים וכתב: "אני שומע קולות בתקשורת וגם בתוך הכנסת, על עסקה לשחרור חטופים 'כולם תמורת כולם'. מזעזע שרעיונות כאלה מחלחלים לשיח הציבורי".
ח"כ סעדה המשיך להתייחס לאותו רעיון וכתב: "המדרון החלקלק שישראל נמצאת בו כבר עשרות שנים, מאיים לפרוץ עוד סכר. פעם עשרות מחבלים תמורת אחד, בהמשך אלף תמורת שלושה, עד שהגענו גם לאלף תמורת אחד".
מלבד זאת, ח"כ סעדה התייחס להשלכות שמדינת ישראל משלמת כיום בשל שחרור יחיא סינוואר וכתב: "אחד מאותם אלף ששוחררו בעסקה הקודמת, הוא יחיא סינוואר שאחראי לרצח של 1,200 איש ביום אחד, ולחטיפה של עוד 240. ועכשיו מדברים על "כולם תמורת כולם". מי שאומר את זה מבין מי הם אותם כולם?. אלה אותם מאות רוצחים ששטפו את הדרום בשמחת תורה, אנסו נשים, רצחו למעלה מאלף יהודים, שרפו משפחות שלמות וערפו ראשי תינוקות. לא לפני 40 שנה - לפני פחות מחודשיים! אותם אתם מבקשים לשחרר!".
לבסוף, תקף ח"כ סעדה את התנהלות ממשלות ישראל במהלך השנים: "בכל פעם שמדינת ישראל נכנעה עוד לטרור חטיפות, היא גזרה עלינו את האירוע הבא, עם יותר חטופים, יותר מחבלים משוחררים ויותר יהודים שנרצחים. הדבר הזה חייב להיפסק. אסור לתת לטרור לנצח". 
לבסוף, הבהיר ח"כ סעדה כי: "מדינת ישראל חייבת לבלום את ההידרדרות הזו ולהציב קו אדום ברור - בשום עסקה לא ישוחררו רוצחי החמאס שביצעו את הטבח ב-7/10. אסור לאפשר למי שנכנס מעזה באותה שבת, וביצע רצח עם ומעשים סדיסטים ביהודים, להיות משוחרר לקטאר כגיבור לאומי וכמנהיג החמאס הבא. צריך להיות ברור - מבצעי הטבח לא יראו אור יום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה