קריירה ולימודים

מימון של 100% מהתואר: בשורה אדירה למאות אלפי חיילים בישראל

הצעת חוק ממדים ללימודים הקובעת מימון של 100% תואר ללוחמים משוחררים עברה בקריאה השנייה והשלישית בוועדת החוץ והביטחון ותגיע ביום רביעי למליאת הכנסת לאישור סופי.
מערכת ice |  1
חיילים וחיילות-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, pexels)
עכשיו זה רשמי. 100% מימון לתואר ללוחמים. הצעת החוק של יו״ר הקואליציה אופיר כץ עברה היום (שלישי) סופית בקריאה השנייה והשלישית בוועדת חוץ וביטחון ותעלה ביום רביעי למליאת הכנסת
במסגרת הדיונים להכנת ההצעה הוחלט כי גם לוחמים משוחררים שהם סטודנטים כעת יהיו זכאים להשלמה ל-100% על כל התואר רטרו. כמו כן, הוחלט להגדיל את הזכאות למימון מ-3 שנים ל-5 שנים ללוחמי סדיר משוחררים, ומ-5 שנים ל-7 שנים ללוחמי קבע משוחררים.
 
יו״ר הקואליציה אופיר כץ: אחרי עבודה קשה ומאומצת אנחנו בשלבים הסופיים של אישור הצעת החוק. זו הצעת חוק כל כך חשובה וצודקת, מגיע להם בזכות ולא בחסד. הם נותנים 100% ומגיע להם 100%.
אני מודה ליו״ר הוועדה יולי אדלשטיין על השותפות המלאה בקידום החוק, לשר הביטחון יואב גלנט, למציעים הנוספים- שרון ניר, אלי דלל ומיכאל ביטון, ולחברי פורום לוחמים משוחררים. נמשיך לפעול למען חיילי צה״ל!
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה דבר שהיה אמור להיות מזמן
    מה את גאים בעצמכם 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערבים מקבלים 100 אחוז מימון מהמדינה ועכשיו הסדרתם את הלוחמים עדיף מאוחר מאשר לעולם לא . פשוט ממשלת בושה ועוד מתגאים בזה , היה עדיף שלא הייתי מצביע ונותן לכם יד , מחזכים את מיסי ליברמן קונסים קורקינטים דלק גבוה ורק חושבים על מיסים כל היום , היחיד שעוד שפוי ונקווה שיישאר כך ועומד במילה שלו למרות ששמים לו רגליים זה בן גביר, אם גם הוא יפול אין במי לבחור .. גנץ דאג למשכורות אבל לא לנשקים אמרלים ומיגון בסיסי לחיילים הולכים עם נשק ממלחמת ויטנאם
    סגור