דעות
גאוני: פרסומת JOY שטראוס עם צחי גראד היא קאלט לדורות
אסטרטגית המיתוג עטרה בילר נותרה מוקסמת מהסרטון החדש של שטראוס: "מדובר ביצירת מופת קומית; סאטירה על נהנתנות והפנטזיה הישראלית"
בשורה התחתונה: מדובר בסרט קאלט לדורות שלוקח את עולם הפרסום למקום שהוא לא הכיר, תוך שימוש בכל החמרים שמהם הוא עשוי.
פעם בעידן נוצר קאלט בפרסומות ולא ההיפך. במקרה של ג\'וי אין מדובר ב\"גניבה\" של מוטיבים מהקולנוע אלא יצירת ז\'אנר. הדמות שצחי גראד מגלם בפרסומת למעדן ג\'וי של שטראוס היא קריקטורה של אדם שהוא הכלאה בין יו הפנר לדונאלד טראמפ. הוא נהנה מהחיים באופן דקדנטי, מוגזם ובלתי אמין בעליל, ומאד מאד חשוב לו להתרברב. מאד חשוב לו שנקנא. והכי חשוב לו שנאמין לו והוא עושה כל שביכולתו להיות אמין רק שברור שאנחנו בעיקר צוחקים ממנו ולא איתו.
כל מה שהוא מספר שהוא עושה לוקה בסופרלטיבים והגזמות אינפנטיליות. המונולוג הפאטתי שהוא נושא דן בסוגית ה\"ג\'וי\". דונאלד/יו מרצה לנו על מהות הג\'וי ולבסוף מבטיח לנו שאפשר, במקום כל התענוגות הללו פשוט להוציא ג\'וי מהמקרר. הגזמה בפני עצמה. אבל מה שיפה זה שהיא לחלוטין, אבל לחלוטין, מודעת לעצמה. וכאן היופי של הפרסומת.
בין הדברים שצריך לעשות כדי ליהנות מהחיים, על פי משנתו של הגיבור הבלונדיני והשזוף-במכונת שיזוף: סקי עם חברים, מסיבה עם ויקטוריה, נהיגה במכונית פתוחה עם בריזה על הפנים, צ\'ירלידרס עם פומפונים מחוטי זהב, האזנה לנגינה של ריצ\'רד קליידרמן, קוקטייל וריקוד לימבו באי אקזוטי.
אלא שלא די לו, לחבר שלנו, לנפנף מול פנינו בחיים המשוגעים חוצי העולם שהוא עושה. הוא לא סומך על כך שנאמין לו ועל כן הוא מגזים. הסקי \"עם חברים\" בלייק טהאו חייב להיות כשהוא בפסגת פירמידה אנושית \"יחד עם מוריס\" מוריס הוא דולפין performer מאולף עם שן זהב או יהלום בוהקת. הוא גם מופיע בפוסטר עם ארט של מעדן ג\'וי. כי דונאלד, שוב, לא מאמין שנרגיש שהוא שם לנו פרסומת \"סמויה\" למעדן ג\'וי. הוא בטוח, עמוק בתוכו, שהוא לא מספיק משכנע ולכן הוא נעזר מכך. הפרזנטור קופץ לדרינק אצל אייזיק שמכין לו \"גולדן ג\'וס סנגריטה\" \"בזמן שאני עושה לימבו באמרלד איילנד\".
הכל אצל הגיבור שלנו קורה בו זמנית, באופן לא הגיוני, לרבות הלימבו שברור שהוא מצולם ומודבק באפקט עריכה רשלני. וכך הוא ממשיך לספר לנו על ג\'וי כי זה באביב, כי יש לו בריזה על הפנים תוך כדי שהוא שומע קליידרמן וכל זה קורה ב\"פול פארטי עם ויקטוריה\" ששם, אגב, מופיעות הצ\'ירלידרס עם הפומפונים \"בגודל של הראש שלך\". בין לבין, \"תוך כדי\" שהוא מדבר על מהות ה\"ג\'וי\", הוא משרבב את המילה \"עם שוקולד\" שוב - באופן מלאכותי, גמלוני ומאולץ. עוד פרסומת סמויה למעדן שלשמו התכנסנו כולנו. וכשהוא פותח, סוף כל סוף, את דלת המקרר ומבהיר לכולנו שאפשר, במקום כל האושר הזה, פשוט לאכול ג\'וי, על רקע אפקטים קוליים מהדהדים מהאייטיז המתאמצים, הוא מצפה שהלא מודע שלנו יאהב אותו - רק כי היתה פה הרמה מתוחכמת עתירת רמזים דקים וערמומיים - להנחתה.
העולם שנוצר בין רגע הוא יצירת מופת קומית לעילא ולעילא. מדובר בהומור עצמי בכמה רובדים. סאטירה על נהנתנות ועל הפנטזיה הישראלית על עולם תענוגות שמסתתר אי שם בארצות רחוקות ושהוא נחלתם של מתי מעט ששיחקו אותה בחייהם.
סאטירה על פרסומות ועל עולם הפרסומות בכלל. על מוטיב ההרמה להנחתה שמאפיין כמעט כל פרסומת עלי אדמות: מוטיב מהחיים שמתפרש בסופה של הפרסומת לפשט: המותג. זה שאנחנו רוצים שתאהבו ותקנו.
סאטירה על העולם של חברת שטראוס שמאז ומעולם מייצגת עבור כל עם ישראל את התעשייה הפוריטאנית, החינוכית, הבריאותית, המשפחתית, הנקייה והטהורה.
אז זהו שג\'וי מסמן את אחת הסנוניות הראשונות, להוציא את מעדן מילקי לדורותיו כמובן, שמבשרת את העידן החדש. מדובר במעדן שכולו שוקולד עם שוקולד ועוד שוקולד. נכון - אולי הוא עבר פעם, פעם, ליד פרה אמיתית, ואולי הוא היה יכול להיות יותר משמין ופחות בריא - ואולי יש בו רק 3% שומן ויש בו שבבי קוקוס (טבעי) - אבל ההחלטה האמיצה ברורה כשמש. לא מתעסקים בזה. מדובר באסטרטגית pure indulgence שמאז \'אל תשאירו אותו לבד\', לא בצבצה מבית שטראוס, ועל כך ראוי להסיר את הכובע בפניה!
צחי גראד עושה את הדמות בכשרון רב. התסריט גאוני ומצליח לייצר את היקומון המגוחך בשלמות תוך רגע, והסיסמא שכאילו נשלפה מבוייעדם של עולם הפרסום \"ג\'וי זה ג\'וי\", תעשה, ללא ספק, בסופו של יום, הרבה הרבה מאד מכירות לג\'וי זה ג\'וי.
לסיכום: באיזהשהו מקום כולנו קצת מטומטמים וילדותיים. אנחנו רק משתדלים כל כך קשה להחביא את זה. הפרסומת לג\'וי חושפת אותנו בטמטומנו בכך שהיא קודם כל מודה בעצמה, בטמטומה. המהלך אמיץ וללא ספק ייגע בכולנו ויביא הרבה ג\'וי גם לעסקים של ג\'וי.
ועוד משהו: מאד הצחיק אותי לגלות שהפרסומת עם מירוץ הסוסים אינה אלא פרסומת להימורים על מירוצי סוסים של הטוטו racer...
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(79):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
70.פקסומת JOYל"מ 11/2014/29הגב לתגובה זו0 0פרסומת הכי דבילית בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעסגור
-
69.פרסומת מעדן גויאורי 11/2014/28הגב לתגובה זו0 0אני אישית מכירת את גוי האמיתי הוא חי בלוס אנגלס כבר עשרים שנה יש לו אישה ושלושה ילדים וקוראים לו דוביסגור
-
68.רק בגלל הפרסומתאנונימי 11/2014/26הגב לתגובה זו0 0אני טעמתי את הגוי הזהסגור
-
67.פשוט פרסומת גדולה.Joy 04/2014/21הגב לתגובה זו0 0ללא ספק אחת מהטובות שנעשו בעשור האחרון. האחרונה בסדרה מהנה במיוחד. Joy זה joy.סגור
-
66.הפרסומת מצחיקה בטירוף ובו בזמן קולעת בול.שאפו (ל"ת)בועז 04/2014/07הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
65.הפרסומת ממש דוחה! היא מרחיקה אותי שנות אור ..עמרן 03/2014/23הגב לתגובה זו0 0ממה שמפורסם. והשחקן מזכיר את ההוא שבגיל השלישי רוצה להיות גבר שרק סיים את השרות הצבאי שלו.סגור
-
64.פרסומת נהדרת (ל"ת)אלעד 12/2013/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
63.הפרסומת של גויציפי 12/2013/09הגב לתגובה זו0 0פרסומת מגעילה, פוגעת באינטליגנציה של הצופים. ממש דוחה,!!!!!!!סגור
-
62.הפרסומת הגדולה שנעשתה בעשור האחרון (ל"ת)אופיר 12/2013/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
61.מחוייך אלה פיבקו?זאב 12/2013/04הגב לתגובה זו0 0משום מה כל הזמן נדמה לי בפרסומת המדוייקת הזאת שצחי גראד מגזים את אילן פיבקו במיוחד עם הפאה לא ככה? חהחהח לא ככה???סגור
-
60.ביקורת קולעת, אבל...התוהה ואינו טועה 12/2013/04הגב לתגובה זו0 0הכל כתבת יפה (מאוד), מדויק וקולע. ואז חיפשתי כתבות נוספות שלך... והסתבר שב-95% מהסקירות, הכתבות מחמיאות באופן כמעט מוחלט לפרסומת. (לפעמים הסתייגויות קלות לשם אמינות). וזה מאכזב. בין רמי רהב, שנותן תמיד 5 כוכבים ומציף בדברי חלקות, לבין מוקי, שמקמץ בלייקים ובפרגון, אני אישית מעדיף את השני. אינפלציה של מחמאות = זילות באמינות. אבל לא נהיה נאיבים ונצפה מתחום הפרסום שלא ינהג לפי הכללים, וכשכירת עט את עושה עבודתך יותר טוב מטוב ועל כך שאפו. וצחי גראד הוא ענק! וכך הפרסומת.סגור
-
59.פרסומת ענקית (ל"ת)מעריצה 12/2013/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
58.הפרסומת הכי טובה בתולדות עולם הפרסום הישראליאסף 11/2013/29הגב לתגובה זו0 0פשוט גאוני!!! אין מילה אחרת, גם מצחיק גם עושה את העבודה גם המשחק של צחי..אני לא יודע כמה שילמו למשרד הפרסום שעשה את הפרסומת אבל זה שווה כל שקל.סגור
-
57.מאמר קולע בול ופרסומת עוד יותרמעיין סבן 11/2013/28הגב לתגובה זו0 0אחלה מאמר, נכתב בשפה קולחת ומעניינת, ומעבירה את המסר בצורה טובה, בדיוק כמו הפרסומת המצוינת. אך עם כל הכבוד לסרטון המצחיק שבהחלט יצליח למשוך אותנו הקונים לנסות את המעדן, בסופו של דבר הוא יקום ויפול על טעמו, ולא על יכולות הפרסומת הגדולה.סגור
-
56.פרסומת מעצבנתב 11/2013/26הגב לתגובה זו0 0חוסר פרופורציה בין גודל המוצר לאורך הפרסומת.ולמה המבטע?זה עושה את הפרסומת לבינלאומית?פשוט טימטום.סגור
-
55.כי רק שחקן כצחי גראד יכול לעשות את זה, גאון! (ל"ת)אני 11/2013/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
54.אני בכלל עושה מיוט בפרסומות.. (ל"ת)נעם 11/2013/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
53.חייבת לפרגןסיגל 11/2013/23הגב לתגובה זו0 0כל מילה חצובה בסלע you rock! לא יכולתי להגדיר את הפליאה וההנאה שלי מהפרסומת יותר טוב ! מקווה שבאמת שהפרסומת תהפוך לקאלט כי בהחלט מגיע לה !סגור
-
52.אחת הפרסומות הגרועות בעולם. מאיפה הבאתם גאוניברק 11/2013/19הגב לתגובה זו0 0לדעתי יכשיל את חדירת המוצר הזה, ועוד שנה אף אחד לא יידע מה זה.סגור
-
51.מזכירה את ימי פירסומות 'ESC' הקמפיותבס 11/2013/11הגב לתגובה זו0 0עם אנקל בוב ורזי והקריינות של גיל קופטש. גם היו גדולים.סגור
-
50.אייזיק זה ההוא מ'ספינת האהבה'. מוריס זהעח 11/2013/11הגב לתגובה זו0 0פליפר, והמליונר נשמע כמו מאפיונר ('הראש שלך' נשמע כמו איום).סגור
-
49.השימוש באנגלית בכל הפרסומות כבר גרם לי להקיא. (ל"ת)1 11/2013/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
48.פרסומת מוצלחתjoy&joy 11/2013/04הגב לתגובה זו0 0לא קאלט אבל מוצלחתסגור
-
47.נראה כמו אילן פיבקו והפאהדורית 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0אחד לאחדסגור
-
46.אחת הפרסומות הכי מרעננות שיש .. כנסו !!נמרוד 11/2013/03הגב לתגובה זו0 0נמאס כבר מהדור הישן של הפרסומות שמנסים להסביר לך בהגינות על המוצר.המשחק מדהים ואני שומע כל היום תגובות מצחיקות על הפרסומת.עוד לא טעמתי את המוצר ,אבל הפרסומת גאונית לחלוטין!!!סגור
-
45.אנחנו מדברים על אותה פרסומת?איילת 11/2013/02הגב לתגובה זו0 0כמה שטויות ושיעמום טיפשי אפשר לתקוע בפרסומת אחת ? מי בכלל רוצה לקנות את המעדן הזה שנראה 80S בדיוק כמו הפרסומתסגור
-
44.כ״כ אולד ספייס שזה מדהים (ל"ת)אורן 11/2013/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
43.מיצג מושלם של כל ה"אל תעשה" בפרסומת.233 10/2013/31הגב לתגובה זו0 0לא ברור לי איזו פרסומת ראתה כותבת הכתבה הזו. פרסומת כל כך מעצבנת, צורמת ומציקה לא ראיתי הרבה זמן. בד"כ זה או שאני מתרגשת או שאני אדישה, אבל הפעם זה כל כך נורא שכשאני רואה את המעדן הזה בסופר אני בורחת 5 ק"מ אחורה רק מהחשש שתקפוץ עלי הדמות הזו ותתחיל לצרוח לי ג'וי-ג'וי עם האזעקה המעצבנת באמצע.. נורא.סגור
-
42.הפרסומת הטובה ביותר בטלוויזיה, צחי גראד מעולהחן 10/2013/31הגב לתגובה זו0 0פרסומת מצחיקה ושנונה. כל הכבוד.סגור
-
41.פרסומת גאונית וצחי ענקקקק! וואו!גלית א 10/2013/30הגב לתגובה זו0 0אולי סדרת טלויזיה עם הדמות? טוב, זה כבר מוגזם. אבל סדרת פרסומות עם הדמות של צחי מתבקשת.סגור
-
40.צחי גראד פשוט ענקקקקקקקקק. אכן יהפך לקאלט. כלרן 10/2013/30הגב לתגובה זו0 0כל כך תפס אותי , שפעם ראשונה אני מחפש באינטרנט על פרסומת.סגור
-
39.צחי גראד והפירסומתמייקל 10/2013/30הגב לתגובה זו0 0כולם חושבים שמשהו רע קרה לו שהסכים לפרסומת. כולם רוצים לראות עוד פעם , וללעוג, כולם מרגישים שמשהו טוב יקרה לצחי גראד בעקבות הספרסומת... יאהבו אותו עוד יותר, דווקא בגלל הדביליות.סגור
-
38.פרסומת מגניבהצרכן 10/2013/29הגב לתגובה זו0 0ראיתי את הפרסומת בטלוויזיה והיא תפסה את עיני. דבר ראשון, יש הרבה התרחשויות בסרטון. שנית, יש בה קריצות אינטליגנטיות, כמו "אייזק הבאר טנדר". שלישית, המבטא המעושה וההופעה המלוקקת והצעקנית (לטובה) של המגיש יוצאות דופן בפרסומות. לא זיהיתי את צחי גראד, והסתקרנתי, ולכן חיפשתי עד שהגעתי לכאן. אני יכול לספר לכם שבתי בת השבע ראתה את הפרסומת אתמול בלופ אולי עשרים פעם. זה כל כך תפס אותה. המצב הוא שיש היום בסופרים מדפים של מעדני חלב באורך קילומטר. הנה באה פרסומת שמצליחה להבליט מוצר חדש, ובצורה אינטליגנטית.סגור
-
37.מוצר פשוט מגעיל עם פרסומת דוחה - מתאים! (ל"ת)מאותו משרד 10/2013/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
36.האיש הכי מעניין בעולם.עכשיו ברע? 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0קאלט? עטרה מה לקחת?סגור
-
35.מרב עצים לא רואים את היער, שום דבר שהמון מדיה (ל"ת)לא תפתור. 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
34.אני מניחה שגם הביקורת הזאת היא סוג של סאטירהדנה 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0או לפחות הכותרת. הרי לא יכול להיות שבאמ התכוונת שהפרסומת הזאת היא קאלט לדורות. נכון?סגור
-
33.מוצר לא טעים ופרסומת שעושה בחילה (ל"ת)אנונימי 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
32.ככה כן בונים מותג!יורם ארבל 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0מצחיק, שונה , מיוחד וליהוק מבריק! שטראוס - סחתיין על האומץסגור
-
31.ג'וימשה דה גרציה 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0עטרה,את מחזירה עטרה ליושנה!!!סוף סוף סאטירה מחופשת לפרסומת.סוף סוף יש משהו מעבר לניסיון הדל למכור לנו מוצר. שאפו על היצירתיות, המשחק המשובח,והניתוח המצוין של עטרה.כדאי לקרוא!סגור
-
30.Old spice?אולד ספייס 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0לפחות תעתיקו כמו שצריך.סגור
-
29.אייזיק הברמן - פיספסת את הריפרור לlove boat..קפטן סטובינג 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0מה שמתחבר לכל האטיטיוד האייטיזית של הסרטסגור
-
28.איזה חארטה,פרסומת שנראית פארודיה על עצמהמד מן 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0ומגדירה מחדש את גבולות החלטורהסגור
-
27.פרסומת של ג'ויבתיה 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0פרסומת נוראה, קולנית כל כך שמוציאה את החשק לקנות את המעדן הזה.סגור
-
בתיה רואים לפי השם שאת זקנה (ל"ת)נעם 11/2013/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
26.הפרסומת הגרועה והמעצבנת ביותר בכל הזמניםנו באמת 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0התחתית של התחתית. ממש עצוב לראות אותה. היום כולנו בפייסבוק וכולנו מתחנפים כדי לדאוג לתעסוקה הבאה שלנו. מזל שכאן באנוניומיות אפשר להגיד כמה שהפרסומת הזאת מגעילה.סגור
-
25.שוב פספסת בעשר שניםאייל 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0עטרה היקרה, כרגיל הניתוח שלך מדוייק לשנת 2003 ולא לשנת 2013. לא יוצרים היום פרסומות קאלט בטלוויזיה. אני מבטיח לך שבעוד חודשיים אף אחד לא יזכור את הפרסומת הזאת. פרסומות קאלט זה חיים תדליק את האורות, זה מיאו חתולה עם זאב רווח, זה דודיק התותח של 012, זה רפי תפנק אותי של קפה עלית. היום כבר אי אפשר לעשות כאלו כי המדיום השתנה! ואת זה את כל פעם מפספסת. קאלט נוצר היום ביוטיוב ובפייסבוק (וגם זה בקושי).את חיה בעבר. למזלך רוב מנהלי השיווק חיים איתך שם. זה גם משעשע שבכל פעם שיש משהו ש"מגניב" אותך את שוכחת לעשות ניתוח אסטרטגי שיווקי רציני. המוצר הזה ייכשל ובעוד שנה יירד מהמדפים. ועוד משהו: לא הבנתי מה הצחיק אותך בפרסומת של racer, אחת המביכות שעלו כאן בשנים האחרונות.סגור
-
24.צחי פשוט ענק!!!! (ל"ת)לא צחי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
23.גוי זה גוי - אותו דבר!! פרסומת ענקית (ל"ת)אנונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
22.ניתוח די גרוע, לצערי את תמיד קולעת והפעם לאת"אביבי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0קודם כל אין צורך לחזור על הטקסט הדבילי שהוא אומר, הבנו, ג'וי זה ג'וי כמו ששניצל זה שניצל זה שניצל בנוסף, זה לא דונלד טראמפ או יו האפנר אלא הגכחה או פארסה של היהודי החי במאימי, או אל איי, ככה הם נראים וככה הם נשמעים. את האמת צחי גראד שיחק אותה עם הופעה היסטרית, אבל הפרסומת ג-ר-ו-ע-ה!!!סגור
-
21.פרסומת כייפיתאנונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0כייף לראות , כייף לשמוע ולצחוק פרסומת כייפית, מוקצנת שמשאירה טעם של עוד... לג'וי פרגנו .. לא יקרה לכם כלוםסגור
-
20.אחלה כיףמפרגן 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0פשוט כיף לראות, עושה חשק לנסותסגור
-
19.פרסומת סבבה וקנאת המגיבים המתחריםעירית 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0הפעילו ברח' החילזון את המחולל האוטומטי של הטוקבקיםסגור
-
18.רף חדשאלמוני פלוני 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0פרסומת אדירה המציבה רף חדש לכל הפרסומות שמתנגנות עכשיו. היא מצחיקה ומושקעת בפשטות שלהסגור
-
17.פרסומת גאוניתאחת שיודעת 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0פרסומת שבאמת תופסת את המהות של פרסום נכון. מצחיק, שנון וגורם לך לרצות לראות אותו שוב ושוב. כל הכבוד!סגור
-
16.לראשונה אני מסכימה עם עטרה... (ל"ת)מסעודה משדרות 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.שטויותאייזיק 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0פרסומת פגזסגור
-
14.הפרסומת הכי כייפית על המסך (ל"ת)אנונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.================ טעות בידך ================ביקורת 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0הפרסומת טובה המותג גרוע זה לא יילך להםסגור
-
12.אולד ספייס, אבל מעאפן. לא קאלט ולא נעלייםסירחון כרגיל 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0נו באמת, רק פרסומאים יכולים להנות מזה ולהחליק את ההעתקה הבוטה. לא מקורי, לא מצחיק, טוחן את שם המותג. ראינו. יכול להיות שהמשחק המשובח של גראד בלבל אותך? כי זאת נקודת האור היחידה פהסגור
-
אחת הפרסומות המוצלחות ביותרנעם 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0כמי שעבד בתחום מעל 10 שנים ( ולמזלי כבר לא ) אני מסכים עם הכותבת, פרסומת שונה ומיוחדת, ליהוק מבריק, טקסט מעולה עם קונספט פשוט וקולע. כל הכבוד לשטראוס על האומץ. ככה משיקים היום מותג!סגור
-
11.כיף של פרסומתמוריס 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0נכון שהסגנון המוגזם-מצחיק הזה כבר היה בפרסומות בחו"ל (בייחוד אוסטרליות) אבל ברמה מקומית: זה מושקע, קצבי ובולט בברייק ויש שם פאקן דולפין! מפרגן לאדלר ושטראוס (לא קשור לאלה או אלה)סגור
-
10.סרט שפלנרים אוהביםלא פלנר 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0ועטרה בילר היא פלנרית.סגור
-
9.קנאים, סיימתם?מסכים עם עטרה 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0די חאלס. תוציאו את הראש מהתחת ותודו - זאת פרסומת מעולה, שזזה בקצב טוב, מצחיקה, דוחפת את המוצר קדימה ועושה את העבודה. וכן, גם אם היא לוקחת השראה מדברים קודמים, זה לא מפחית מערכהסגור
-
אתה כזה פרסומאי.... איבדת את הקהל מזמןלא ולא ולא 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0לא מצחיק - צעקני. "לוקחת השראה" (התרגלת לכבס העתקות?) - מפחית בהחלט. דוחפת את המוצר - באמת בא לי להקיא... את מי זה מעניין שהיא דוחפת את המוצר? אולי את התקציבאיות, בטח שלא את הקהל.סגור
-
8.מה אתם רוצים!?רון 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סתם פרסומת כמו אלף אחרות שהיו כברסגור
-
7.עטרה באמתאלמונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0אני זוכר איך פעם קינאתי בפלנרים ובקריאייטיבס שזכו לעבוד איתך. אבל מאז שהתחלת לפרשן פרסומות, אני לא יודע איפה לקבור את עצמי מבושה בכל פעם שאת מפרגנת לסרטים בינוניים במקרה הטוב. הסרט הוא לא סאטירה ולא פרודיה, אלא חיקוי עבשושי לאולד ספייס עם איזכור אינסופי ומטופש של שם המוצר כמו שרק נערות האקסל של שטראוס יודעות לעשות וזהו. וואו! פרסומת למעדן חלב שלא מדברת על זה שהוא עשוי מחלב. באמת וואו, אם השנה היא 1973. קאלט?! קאלט?! מתי בפעם האחרונה ראית פרסומת שהיא קאלט בישראל? אולי "מיאו חתולה". קל לזרוק את המילה, כמו שהפרסומאים אוהבים להגיד "ויראלי". אבל סביר יותר להניח שהפרסומת הזו תתנדף באותה מהירות שהגיעה בלי להשאיר שום חותם.סגור
-
קינאת ההומואיות זה משהו נורא. בנות קצת פירגון (ל"ת)גיא סטייל 11/2013/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.תכלסתכלס 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סרט מעצבן. בינוני להחריד. אין כלום. לא מצחיק. לא מרהיב. לא חכם. פשוט כלום. עטרה, לא כל דבר הזוי הוא גאוני. במקרה הזה זה סתם הזוי.סגור
-
5.סליחה שקהל היעד לא מבין מה רוצים ממנו איך זהאנונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0בדיוק מה רוצים ממנו? או בקיצור האם הכתבה היא חלק מיחסי ציבור ? גילוי נאות יהיה מוגזם מדי לבקש?סגור
-
4.זה כאילו עטרה היא מחולל אוטומטי לפרסומות סתםאנונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0בכל פעם שיוצאת פרסומת בינונית ומטה עטרה פולטת מחמאהסגור
-
תיקון: בכל פעם שיוצאת פרסומת של אדלר... (ל"ת)אחד שעשה אחד + אחד 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.פרסומת חלשה (ל"ת)ראמבו 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.לראשונה אני חולק על דעתך עטרה...ירון גשר 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0לדעתי זה נראה לא יותר מאשר ניסיון לא מוצלח ולא מקורי לחקות את השפה של אולד-ספייס וחבל... ראינו כבר ולא חידש מאומה...סגור
-
1.אין עוד מנהלי קריאיטיב כמו ערן טלמורפעם ב.... יש כזה 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0מעטים בתעשייה יכולים לייצר קמפיין פסיכי כזה וגאוניומוצלח כששם המותג נאמר בו לפחות 30 פעם, רוב הענף רובוטים יסמנים של המערכת שרוצים לשמור על ה25 ברוטו בכל מחיר.רק בגלל זה היה שווה לשטראוס לעזוב את שלמור.סגור
-
כל האמת על ערן טלמורכל האמת על ערן טלמור 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0הספר "כל האמת על ערן טלמור" עכשיו בחנויות החל מ-44 ש"חסגור
-
שטויות במיץ (ל"ת)אנונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מי שאומר שטויות במיץ הוא בינוניסט חסר מסוגלותפונפונים 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0יודע לעשות סרטי מטבח ומשפחה נחמדים עם כלבים ואנשים ומקטר על זה שלקוחות לא נותנים לו לעשות קריאיטיב ככה הוא מגן על המשרה ועל האגו שלו, הוא מת מפחד מהיום שלקוחיגיד לו תביא לי משהו מגניב באמת, נניח כמו ג'וי והיום הזה מתקרבסגור
-
פרסומת כייפיתאנונימי 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0כייף לראות, לשמוע ולצחוק פרסומת שעושה "פאן" בטלוויזיה והכי חשוב דוחפת את המוצר קדימה ... תפרגנו - לא יקרה לכם כלוםסגור


