מינויים

"וואלה" במהלך מרגש: מינתה כתב שסובל משיתוק מוחין למחלקת החדשות

מערכת וואלה הודיעה על מינוי מסקרן במסגרתו העיתונאי אביחי חיים, הסובל משיתוק מוחין, מונה לכתב הבריאות והרווחה במחלקת החדשות של האתר: "אמשיך להיות הקול עבור אנשים עם מוגבלויות"
מערכת ice | 
בית וואלה (צילום מערכת אייס)
מערכת וואלה הודיעה היום (חמישי) על מינוי מסקרן ומרגש מאוד במסגרתו העיתונאי אביחי חיים, מונה לכתב הבריאות והרווחה במחלקת החדשות של האתר. 
חיים, בן 32, נשוי לאלונה ואבא לאדם, נולד עם שיתוק מוחין קל. הוא החל את הקריירה שלו ככתב צבאי בדובר צה"ל ושימש בין היתר כעורך באתרי ספורט, בהן "ישראל ספורט" ו"גולר", וככתב "השקמה" מרשת שוקן. בנוסף, מרצה לתקשורת בעמותת איל"ן. 
 
את עבודתו העיתונאית המרכזית עשה באתר "שווים", אתר החדשות לאנשים עם מוגבלויות, שם פרסם פרסומים חשובים על עוולות בזכויות אנשים עם מוגבלויות. חיים הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל. 
אביחי חיים (צילום: ליבת דביר)
סגן העורך הראשי וראש מערכת החדשות של וואלה, אריאל שמידברג, מסר: "אביחי הוא עיתונאי רציני ומוכשר, שכבר הספיק לשבור לא מעט תקרות זכוכית. הצטרפותו מהווה תוספת חשובה למערכת העיתונאית המצוינת של וואלה".  
חיים אמר לאחר מינויו: "אני מודה לוואלה על האמון בי ואני מתרגש להתחיל אתגר חדש ולהמשיך לשנות את ישראל לטובה. במשך שנים קמתי בכל בוקר עם תחושת שליחות להילחם מול חומות הבירוקרטיה במדינה ועשינו זאת באתר 'שווים' יחד עם העורך עידן מוטולה והצוות, ואמשיך להיות הקול עבור אנשים עם מוגבלויות. אני מודה גם למרדכי שלו, בעלי אתר "ישראל ספורט" שהאמין בי מהרגע הראשון, לאשתי התומכת ולמשפחתי. נעשה ונצליח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה